Tinuta de drum
Break-ul, în esența sa, este o mașină creată pentru familie și toate acareturile sale. Deci, fiind o mașină de familie, pe primul plan ar trebui să fie confortul celor de la interior. Suspensia lui Astra Sports Tourer a fost setată pentru a absorbi neregularitățile, dar nu o putem acuza întotdeauna de prea mult confort. Mai ales atunci când e încălțată cu jante generoase, de 17 inch. Cred că ar fi foarte indicate niște jante mai mici și anvelope cu talon mai mare.
Într-o țară civilizată, unde asfaltarea nu e o problemă națională, mașina mea ar fi fost foarte bine echipată. Într-un București care a arătat ca după bombardament, talonul îngust al anvelopei m-a costat o pană, făcută într-un dintre gropile nesemnalizate ale capitalei.
Probleme apar și atunci când treceți peste limitatoare de viteză. Nu mi-au mai clănțănit de mult dinții într-o mașină. Darămite într-un break. Pe măsură ce viteza crește, gropile banale sunt absorbite destul de corect, cu unele intruziuni inevitabile în habitaclu.
Pentru cei care se gândesc că un astfel de comportament vine ca o consecință a ținutei de drum sportive, trebuie să spun că Opel Astra Sports Tourer nu este nici o propunere extrem de sportivă. Deși totul sub tine este ușor mai rigid decât în alte break-uri, există în continuare un ruliu care te face să te gândești de două ori atunci când abordezi un viraj cu aplomb.
Direcția, deși devine mai rigidă la viteze mari, nu este una foarte precisă și nici nu transmite foarte multe informații privind suprafața de rulare.
care evacuare dubla ? inscriptia e BI-turbo ...de la ce BI ? are doua turbine ?