Tehnologie
În momentul lansării sale pe piață, Opel Astra era printre cele mai avansate modele din segmentul compact. Această caracteristică se aplica și variantei Astra Sports Tourer. Chiar dacă totul evoluează foarte repede la acest capitol, modelul german rămâne o propunere atractivă.
Mașina vine cu acces fără cheie, acționare electrică pentru portbagaj, scaune față și spate încălzite și un ecran multimedia pentru sistemul Intellilink. Acesta dispune de navigație în limba română și garantează suportul unor sisteme ca Android Auto și Apple CarPlay, gata să recreeze ecranul telefonului mobil pe cel al mașinii și să îți ofere acces la o serie de aplicații esențiale.
Altfel, meniul sistemului Intellilink este destul de simplu, dar grafica pare deja ușor îmbătrânită. Funcția tactilă se mișcă decent, chiar dacă uneori mai are unele mici întârzieri.
Pe timp de noapte Astra promite o adevărată revoluție. Germanii sunt primii care aduc în segmentul compact tehnologia farurilor matrix LED. Sunt acele faruri care folosesc câte opt segmente de tip LED pentru fiecare bloc optic. Ele sunt comandate de un calculator inteligent și, în funcție de ceilalți participanți la trafic, dar și de traseu, se pot aprinde sau stinge în așa fel încât să nu orbească și să ilumineze perfect. E ca și cum cineva stă ascuns sub capotă și aprinde lanterna fix acolo unde îți dorești. E drept că sistemul nu gândește la fel de repede ca cel întâlnit în segmentul premium, pe Audi A8, spre exemplu, dar acest detaliu nu incomodează și este greu de sesizat.
care evacuare dubla ? inscriptia e BI-turbo ...de la ce BI ? are doua turbine ?