Interior
Opel a îmbunătăţit mult calitatea materialelor folosite la interiorul modelelor sale. Iar noul Opel Corsa, mai ales în varianta de echipare Cosmo, este cel mai bun exemplu. Materialele sunt moi şi plăcute la atingere, cu excepţia plasticului lucios de pe consola centrală care înconjoară display-ul tactil al sistemului IntelliLink.
Tapiţeria textilă cu grafică în relief este extrem de frumoasă şi plăcută la atingere, iar calitatea este excelentă. Corsa a preluat la interior şi câteva elemente de la Adam, display-ul central fiind cel mai vizibil în acest sens. Ceasurile de bord sunt clasice, uşor de citi, iar indicatoarele pentru benzină şi temperatura lichidului de răcire sunt acum digitale.
Spaţiul interior este decent, mai ales în faţă, unde cel de la volan şi pasagerul său pot călători confortabil. Pe bancheta din spate, spaţiul este ceva mai limitat, mai ales dacă şoferul este mai înalt. Portbagajul este mai mic faţă de standardul clasei, doar 285 litri, modelele concurente având 300 sau chiar peste 300 litri.
-
flo, joi, 30.04.2015 14:26
Voi ati testat ford fiesta/focus sau Opel ? Sunt o gramada de greseli in articol (cred ca sunteti cu gandul la 1 mai :)) ) "Opel Corsa nu se ridică încă la nivelul dinamic pe care îl oferă Ford Focus sau Mazda2" ..probabil voiati sa ziceti Ford Fiesta. Pana la urma cat are motorul 115 cai sau 125 : "Noul propulsor turbo din gama Corsa are 999 cmc şi oferă 125 CP între 5.000 şi 6.000 rot/min în versiunea sa de top. Există şi o variantă de 90 CP pentru cei mai calculaţi. Cuplul maxim motor pentru versiunea de 125 CP este de 170 Nm, disponibili încă de la 1.700 rot/min şi până la 4.500 rot/min." Mai jos : Dacă privim cifrele oficiale Opel pentru consumul de benzină, vom afla că Opel Corsa 1.0 Turbo 115 CP are nevoie în medie de 5.0 litri/100 km. si mai jos: "Date tehnice - Opel Corsa (2014) 1.0 Turbo 115CP Enjoy"
-
Andy, joi, 30.04.2015 15:23
AM In articol spuneti ca versiunea testata e Cosmo iar in titlu ca e Enjoy...Ma indoiesc ca e cosmo tinand cont de AC-ul manual... Poate faceti un pic de lumina :-)
-
Andy, joi, 30.04.2015 15:38
@unu Sunt doua mari probleme legate de cresterea preturilor: 1.Sisteme si dotari noi inclusiv cele de siguranta obligatorii 2.Cererea foarte mare - majoritatea producatorilor cresc de la an ala an...In economie cand cererea e mai mare ca oferta preturile vor fi mari. Asta e...Pacat ca traim in RO unde veniturile oamenilor normali fac o masina noua din clasa mica de volum sa fie inaccesibila pentru majoritatea...
-
unckle, joi, 30.04.2015 16:31
cerere mai mare decat oferta pe o piata care a inregistrat multi ani consecutivi de scadere ? ... cred ca glumesti, Andy :) ... o buburuza scumpa, grea, dotata penibil pentru pretul cerut (robinetii de la AC seamana cu aragazu' lu' mamaie) etc. :)
-
eee, joi, 30.04.2015 16:35
@Andy, @unu: si mie mi se pare foarte mare aceasta crestere a preturilor, insa cererea nu este dictata de piete cum e cea din Romania, ci de cele mari: Germania, Franta, Italia, UK, si altele, unde li se pare normal ca o subcompacta sa fie vreo 15 000 sau mai mult, avand in vedere ca dau 30 - 40 000 pe masina cea mare a familiei (mondeo, passat, insignia) sau mai mult, daca isi iau premium. Ideea este ca dupa ce te obisnuiesti cu dotarile din mondeo (ca exemplu), vrei ca si focusul sotiei sau fiesta copilului sa aiba aceleasi standarde de siguranta, dotari, insa sa fie mai mica masina. drept urmare, ajunge sa coste mult din cauza sistemelor de siguranta foarte similare , a dotarilor, samd.
-
mishazaitev, joi, 30.04.2015 16:41
Mult sub Polo TDI dizal.
-
Andy, joi, 30.04.2015 17:08
@unckle Nu vorbim de Romania. Piata europeana vestica e ok de ani buni. Nu mai zic de cea mondiala unde cresterile au fost spectaculoase in ultimii 3-4 ani :-)
-
qwerty, joi, 30.04.2015 19:43
Dupa mai bine de 3 decenii si 5 generatii, Corsa inca nu ofera nici macar in lista de optionale geamuri electrice pe spate. De ce ?
-
LauCalin, joi, 30.04.2015 19:46
@unu, Pai daca masina asta zici ca ar trebui sa fie 12000 de euro, ar inseamna ca cel mai chel Corsa sa fie vreo 7000 de euro, iar cel mai ieftin Logan sa fie 5000 de euro. Nu ar fi rau, doar ca aceste preturi nu sunt gandite la puterea de cumparare a romanilor. In plus dotarile standard mai numeroase fata de acum 10-15 ani au facut ca si preturile sa fie mai mari. Daca acum 10 ani aveam obligatoriu in standard ABS si airbag sofer, acum pe langa astea avem si airbag pasager, laterale, ESP sau lumini de zi in unele cazuri. Pai chestiile astea din start inseamna 1000-1500 de euro. Cat despre masina, nu stiu de ce, dar mi se pare ca Opel Corsa si-a cam pierdut din stralucirea de alta data. Pe mine masina asta nu mai mai impresioneaza cu mare lucru. M-am urcat in ea si totul mi s-a parut atat de sec... pana si Fabia, adica exemplul necontestat de sobrietate si rece, parca m-a facut sa ridic un pic spancenele si sa zambesc.
-
Sam93, joi, 30.04.2015 20:26
Pai ii logic ca masinile sunt mult mai scumpe acum decat modelele echivalente de acum 10 ani. Pai sa ne gandim numai cate chestii s-au imbunatatit. Standarde de siguranta mult crescute atat cand vine vorba de siguranta pasiva cat si activa. Sistemele electronice mai complexe. Motoare de noua generatie. Materiale interioare de calitate crescuta. Respecta standarde de poluare mai mari, si tot asa. Daca caut cred ca gasesc sute de exemple cu privire la cum au fost imbunatatite masinile. Parca candva deceniul asta va deveni si franarea autonoma si apelarea serviciilor de urgenta in caz de accident obligatorii pe orice masina. Intradevar ca a progresat enorm tehnologia, dar totusi chestiile astea nu vin asa pe gratis.
-
nume, joi, 30.04.2015 21:40
Inca un test plin de greseli si omisiuni importante. De ce nu se precizeaza pe nicaieri ca asa-zisa noua generatie Opel Corsa este, de fapt, un facelift vizual aplicat vechiului model?
-
Andrei, joi, 30.04.2015 22:32
Plus ca trebuie sa scoata si ei un profit, probabil o fabrica de piese Opel prin vestul europei isi plateste angajatii foarte bine! Opel a facut intotdeauna masini bune, poate nu excelente la toate capitolele dar bune! Ar fi interesant ca Opel sa intre in familia VW, tare as fi curios cum ar dezvolta nemtii o alta marca a lor,probabil ar dezvolta Opel mai mult decat o fac cei de la GM.
-
bogdan, vineri, 01.05.2015 09:38
Uratica masina.
-
Andy, vineri, 01.05.2015 12:30
@nume E model complet nou avand si o platforma noua inaugurata de Sonic/Aveo T300 asa cum GM obisnuieste mereu intre Chevrolet, Opel si Buick (Astra actuala e pe platforma lui Cruze).
-
@Andy, vineri, 01.05.2015 17:31
Fals! Corsa E si Corsa D (inaintasul sau) sunt construite pe aceeasi platforma SCCS din 2005. Mai pune mana si mai citeste.
-
Andy, vineri, 01.05.2015 19:35
@predecesorul meu Asa se lauda cei de la Radacini...daca ei mint, mint si eu ca n-am cum sa verific platforma. Nu stiu nici Wikipedia unde ai citit tu cata dreptate are... Poate AM face lumina insa ma indoiesc pentru ca am mai pus mai demult intrebarea si nu mi-a raspuns niciun redactor...
-
nume, sâmbătă, 02.05.2015 10:23
Este fix aceeasi platforma veche de 10 ani. Cu cateva mici modificari pe la suspensie, ce-i drept. http://www.carscoops.com/2014/07/new-opel-vauxhall-corsa-is-gm-answer-to.html
-
facelift, luni, 04.05.2015 10:54
As putea jura ca-i un facelift la vechiul Fiat Punto din 2005 (ultima generatie)
Acum ceva timp la 15.-16 k euro luai o compacta echipata mai mult decat decent nu un super mini Probabil din 2020 o sa trebuiasca sa platim tot atat pt clasa mini(nu ca nu s-ar intamplat deja- vezi Smart,fiat 500 etc) Mi se pare aberant! Nu am nimic cu masina asta si nici cu alte marci, dar un pret corect ar fi trebuit sa fie undeva la maxim 12000 euro in echipare cosmo si motor turbo pt clasa asta.