Consum

4.0

Pentru această motorizare, Opel declară un consum combinat de 5.5 litri/100 de km.

Având în vedere că noi am testat noul Opel Corsa facelift în timpul săptămânii, atunci când valorile de trafic au fost foarte ridicate, computerul de bord ne-a indicat un consum urban de 9.5 litri/100 de km.

În cei 180 de kilometri pe care i-am parcurs în extra urban, consumul s-a plimbat între 4.1 și 5.6 litri/100 de km. Am condus atât pe drumurile naționale, cât și pe autostradă. Probabil aș fi putut obține valori și mai bune dacă activam modul Eco.

Pentru o motorizare identică, Peugeot 208 propune un consum de 5.0 litri/100 de km, iar Renault Clio facelift 1.0 TCe consumă 5.2 litri/100 de km. Dacă ne uităm la un Hyundai i20, ce-i drept echipat cu motorizarea 1.0 mild-hybrid și tot 100 CP, vedem că se poate și mai bine: 4.1 litri/100 de km.

  • ds, joi, 18.04.2024 10:56

    "...dar nu ar trebui să exagerezi cu distanța, pentru că sentimentul de oboseală s-ar instala mai rapid decât în alte situații." Ce repede obosiți câte unii! Hai să nu exagerăm! Anul trecut am făcut vreo 1800 de km în 4 zile. Două persoane și bagajul aferent, în țară, pe drumuri naționale & europene și mai puțin pe autostrăzi, cu o altă marcă dar cu exact aceleași caracteristici și la dimensiune și la motor. Și nu a fost absolut deloc obositor. Nicio clipă nu am simțit oboseala. Asta este doar în mintea nostră! Ne raportăm doar la suv-uri și motoare de la 2 litri în sus, vezi doamne, doar acolo e confort. E ca și cum ai spune că viața e frumoasă doar în vilă, la bloc e mai stresant...

  • Kap, joi, 18.04.2024 11:15

    Nu prea-și conservă Opel cota de piață, care scade de la an la an, probabil prețurile crescute peste media pieței scăzându-i competitivitatea. Exemplul opus e locul 2 la vânzări anul trecut, Sandero, exclus total nejustificat din comparația de mai sus.

  • PMC, joi, 18.04.2024 11:26

    Pejo face tot ce poate sa omoare Opel, dar o face cu toate eforturile posibile sa pastreze aparentele. Intre Corsa si 208 e o diferenta uriasa. Corsa e din alt film.

  • M, joi, 18.04.2024 11:28

    "consum urban de 9.5 litri/100 de km"... pai, nu prea mai e de oras, nu?

  • alex_cu_a_mic, joi, 18.04.2024 13:11

    1200kg cat are Corsa asta, avea Megane III. Nu stiu cum dar Suzuki reusesc cu Swift si Ignis sa ramana foarte aproape de 1000kg. Ditamai grupul cu n-shpe branduri si modele in portofoliu si nu reusesc sa scoata decat elefanti cu infatisari si aere de gheparzi dar care se misca si consuma ca niste elefanti, evident.

  • xxx, joi, 18.04.2024 13:46

    Eu n-am înțeles un lucru din articol si anume Preț de pornire 23100€, preț model testat 22812€ ???? Pentru mine discount-ul nu trebuie luat in calcul, pentru ca este aleatoriu. Consider Corsa o mașină onesta, dar daca îl compar cu prețul unui un Sandero full option (cutie de viteza manuala) 16360, diferența de 6000€ nu prea justifica achiziționarea, chiar daca Corsa sta mai bine in prestații

  • sandu, marţi, 23.04.2024 12:30

    de ce ti-ai lua opel? nu vad absolut nici un motiv sa iei aceasta marca, pe care grupul PSA a transformat-o in low cost. o masina urata care intotdeauna a avut probleme.

  • @sandu, joi, 18.07.2024 23:06

    Asta e părerea ta , eu in primul rand mă uit la Opel dintre mărcile de volum pt că este cea mai fiabila și cea mai ok calitate preț , am avut Vectra C Gts , am avut Astra gtc, Zafira B și acum am o Insignia A facelift Biturbo , nici una nu m a lăsat vreodată pe undeva baltă. Pur și simplu foarte fiabile mașinuțele . E adevărat le am luat nu foarte hămălite de alții cu maxim 4 ani vechime și am făcut mereu mentenanta la timp . Așa că "my friend" , depinde de experiențele personale ale fiecăruia . Următoarea mașină va fi Opel Insignia B sper că tot Biturbo . Am mers și cu CORSA asta nu facelift dar e cam aceeași mașină , nu mi s a părut mai rea că Fiesta iar la plastice sta mai bine Opelul dar nu sunt pt mine sunt mult prea mici . Drumuri bune .