Calitate / Pret

4.0

Micul model german are unul dintre cele mai accesibile prețuri de pornire de pe piață: adică 17.200 de euro. Însă, de valoarea asta primești doar un motor de 75 de cai putere și echiparea de bază, Edition. Versiunea pe care am testat-o noi, adică Opel Corsa GS 1.2 PureTech 100, are un preț de listă de 23.100 de euro cu TVA inclus. Dotările opționale pe care le-a avut mașina noastră au crescut prețul cu 1.021 de euro.

Dar, dacă te grăbești, poți beneficia de un discount de 1.309 euro, ceea ce înseamnă că poți cumpăra mașina din aceste imagini cu 22.812 euro cu TVA inclus.

Pe lista cu dotări standard regăsim, printre altele, jante de 16 inch, faruri Eco LED, stopuri LED, tapițerie din stofă, instrumentar de bord digital, de 7 inch, display central de 10 inch pentru sistemul multimedia și volan îmbrăcat în piele ecologică.

Opțional, noi am mai avut bifat sistemul de climatizare automată, culoarea exterioară, proiectoarele ceață LED și pachetul Confort GS. Acesta din urmă include scaunele față încălzite, volanul încălzit, cotiera centrală, 2 suporturi pentru pahare și spațiu de depozitare în cotieră.

Peugeot 208 1.2 PureTech 100, în nivelul de echipare Active Pack, costă cel puțin 19.501 euro, Renault Clio 1.0 TCe Evolution pornește de la 16.600 de euro, iar pentru un Hyundai i20 1.0 T-GDi mild-hybrid va trebuie să scoți din buzunare începând cu 21.301 euro.

  • ds, joi, 18.04.2024 10:56

    "...dar nu ar trebui să exagerezi cu distanța, pentru că sentimentul de oboseală s-ar instala mai rapid decât în alte situații." Ce repede obosiți câte unii! Hai să nu exagerăm! Anul trecut am făcut vreo 1800 de km în 4 zile. Două persoane și bagajul aferent, în țară, pe drumuri naționale & europene și mai puțin pe autostrăzi, cu o altă marcă dar cu exact aceleași caracteristici și la dimensiune și la motor. Și nu a fost absolut deloc obositor. Nicio clipă nu am simțit oboseala. Asta este doar în mintea nostră! Ne raportăm doar la suv-uri și motoare de la 2 litri în sus, vezi doamne, doar acolo e confort. E ca și cum ai spune că viața e frumoasă doar în vilă, la bloc e mai stresant...

  • Kap, joi, 18.04.2024 11:15

    Nu prea-și conservă Opel cota de piață, care scade de la an la an, probabil prețurile crescute peste media pieței scăzându-i competitivitatea. Exemplul opus e locul 2 la vânzări anul trecut, Sandero, exclus total nejustificat din comparația de mai sus.

  • PMC, joi, 18.04.2024 11:26

    Pejo face tot ce poate sa omoare Opel, dar o face cu toate eforturile posibile sa pastreze aparentele. Intre Corsa si 208 e o diferenta uriasa. Corsa e din alt film.

  • M, joi, 18.04.2024 11:28

    "consum urban de 9.5 litri/100 de km"... pai, nu prea mai e de oras, nu?

  • alex_cu_a_mic, joi, 18.04.2024 13:11

    1200kg cat are Corsa asta, avea Megane III. Nu stiu cum dar Suzuki reusesc cu Swift si Ignis sa ramana foarte aproape de 1000kg. Ditamai grupul cu n-shpe branduri si modele in portofoliu si nu reusesc sa scoata decat elefanti cu infatisari si aere de gheparzi dar care se misca si consuma ca niste elefanti, evident.

  • xxx, joi, 18.04.2024 13:46

    Eu n-am înțeles un lucru din articol si anume Preț de pornire 23100€, preț model testat 22812€ ???? Pentru mine discount-ul nu trebuie luat in calcul, pentru ca este aleatoriu. Consider Corsa o mașină onesta, dar daca îl compar cu prețul unui un Sandero full option (cutie de viteza manuala) 16360, diferența de 6000€ nu prea justifica achiziționarea, chiar daca Corsa sta mai bine in prestații

  • sandu, marţi, 23.04.2024 12:30

    de ce ti-ai lua opel? nu vad absolut nici un motiv sa iei aceasta marca, pe care grupul PSA a transformat-o in low cost. o masina urata care intotdeauna a avut probleme.

  • @sandu, joi, 18.07.2024 23:06

    Asta e părerea ta , eu in primul rand mă uit la Opel dintre mărcile de volum pt că este cea mai fiabila și cea mai ok calitate preț , am avut Vectra C Gts , am avut Astra gtc, Zafira B și acum am o Insignia A facelift Biturbo , nici una nu m a lăsat vreodată pe undeva baltă. Pur și simplu foarte fiabile mașinuțele . E adevărat le am luat nu foarte hămălite de alții cu maxim 4 ani vechime și am făcut mereu mentenanta la timp . Așa că "my friend" , depinde de experiențele personale ale fiecăruia . Următoarea mașină va fi Opel Insignia B sper că tot Biturbo . Am mers și cu CORSA asta nu facelift dar e cam aceeași mașină , nu mi s a părut mai rea că Fiesta iar la plastice sta mai bine Opelul dar nu sunt pt mine sunt mult prea mici . Drumuri bune .