Opel Crossland X

Calitate / Pret

5.0

Pe lângă spațiul similar celui regăsit în interiorul monovolumelor, Crossland X vine și cu un preț extrem de atractiv. Versiunea sa de bază este chiar mai ieftină decât cea a lui Renault Captur, una dintre cele mai accesibile mașini până la venirea neamțului. Crossland X pleacă de la 12.900 de euro (versiunea cu motor de 81 CP, echipare Enjoy), însă versiunea testată de noi, adică benzinarul de 110 cai și echiparea Innovation, costă 17.400 de euro.

Dacă mai punem la socoteală și opțiunile de pe exemplarul de test (head-up display, pachetul de lumini, parbrizul încălzit, acoperișul panoramic și alarma), ajungem la un preț final de 23.200 de euro. Cu discount-ul oferit de dealer, prețul final ajunge la 20.800 de euro.

Dacă nu v-am pierdut în atâtea calcule, haideți să ne raportăm și la rivalii din segment! Să începem cu frații din alianța PSA. Noul Citroen C3 Aircross, în versiune similară, este puțin mai scump decât Opel-ul nostru, ajungând la 18.400 de euro. Peugeot poziționează ceva mai sus actualul 2008, prețul unui model omolog fiind de 19.600 de euro. Pe la Mazda CX-3 nici nu are rost să ne oprim, întrucât versiunea echivalentă costă 23.000 de euro.

Nici măcar Renault Captur nu este mai ieftin, valoarea unui model similar fiind de 18.100 de euro. Ford Ecosport pre-facelift era și el mai scump la aproape 19.000 de euro, iar Nissan Juke sare cu ușurință de 21.000 de euro.

  • ACE - Craiova, luni, 23.10.2017 12:57

    Comentariu foarte detaliat. Multumim frumos. Din pacate iarasi GARDA LA SOL - nespecificata de automarket...... Asa da o nota generala de 8-9 site-ului automarket.ro dar cred ca ar fi important de mentionat si acest DETALIU - la fisa tehnica a autovehiculelor - important pentru multi cititori, atunci i-as da nota 9-10 !!!! Daca te apuci sa cauti prin alte site-uri gasesti pana la urma: 15,7 cm. Pacat ca OPEL nu ofera pentru modelul Crossland si versiuni 4x4 sau hibrid/electrica - cel putin deocamdata.....Masina nu arata deloc rau Nota generala 8-9///

  • Andy, luni, 23.10.2017 13:51

    O masinuta interesanta si practica - e pentru Adam ceea ce e 500 L pentru 500. Mi se pare peste 500 L din toate punctele de vedere. Nu vad insa de ce ai alege modelul respectiv in detrimentul lui C3 Aircross care e mult mai funky, are aceeasi platforma, aceleasi motorizari si cutii de viteze, dar e cu peste 100 kg mai subtire si implicit e mai performant (10.6 sprintul fata de 11.8)... avand insa acelasi consum. Nu mai zic de pret, unde varianta Shine de la Citroen are la 18.400 tot ce se gaseste pe Opel mai putin plafonul panoramic. De la 18.400 pana la 23.200 e cale lunga - preturile de catalog, nu punem pretul redus de la Opel pentru ca si la Citroen vei primi 1-1.500 de euro reducere si va iesi mult mai ieftin.

  • zagado26, luni, 23.10.2017 13:57

    Cam mult crom, şi la interior şi la exterior, dar până la urmă e chestie de gust.

  • nume, luni, 23.10.2017 16:33

    E atat de detaliat acest test incat trebuie sa deschizi site-ul Opel ca sa vezi daca exista sau nu si o varianta 4x4. La fel, bine ca ni se spune cat costa versiunea de baza, dar nu si ce motor ofera aceasta.

  • soferul, marţi, 24.10.2017 01:19

    Au inventat Mokka 2 cu o forma putin diferita. Macar primul Mokka are si transmisie 4x4. Cine l-ar alege pe asta ?

  • Zorba, marţi, 24.10.2017 11:49

    @nume: nu, nu este 4x4 deocamdata. Un 4x4 ar veni cu un Hybrid dar nu este clar comunicat cand. Motoarele sunt 2: 1,2 benzina (110CP? si 130CP)Turbo si un 1,6 diesel (120CP). Motorul de 1,2/130CP l-am condus vreo 500km. Consumul surprinzator de mic mergand in forja am avut 7,6l/100 (nu din bord computer ci considerand km rulati si facand plinul din nou) Viteza de 205km/h o atingi destul de leger considerand motorul de 1,2l...Sprintul nu e rau pana la vreo 130km/h dar mai ancolo devine anevoios...dar destul de OK. @Soferul: Simplu, e mai ieftina, este ceva mai mare portbagajul si are garda de sol cel putin cat are Mokka. Garda de sol ridicata te ajuta mult, nu ai nevoie de fiecare data de 4x4... Daca aceste atuuri sunt pe placul tau ai motivul dece unii ar prefera Grandland!

  • Zorba, marţi, 24.10.2017 11:54

    @nume&soferul: a-mi retrag textul: n-am fost atent, e vorba de Crossland aici. Recenzia mea a fost despre Grandland....sorry Dar referitor la Crossland, cred ca ancepe pe undeva la 11-12000€ - clar sub Mokka, si argumentul cu garda de sol cred c-ar mai fi valabil....

  • Kirotractor, joi, 26.10.2017 19:18

    @Zorba: zi-mi și mie unde ai putut proba Vmax (206 km/h oficial comunicată, enorm pentru un dulap ca Crossland) - eu n-am avut unde. :-) Mai ontopic acum, confirm impresiile tale și, evident, unele ale stimabilului redactor B.M., deși n-am condus versiunea EAT6 de 110 CP, ci tot p-asta de 130 cai cu făcăleț manual... și, btw, cu culisări cam lungi. Automata Aisin (n.b., cu convertizor de cuplu) înclin să cred și eu deci că-i preferabilă, motorașul Puretech de 130 CP fiind cam prea nărăvaș în suporturi la schimbările de sarcină. Mai clar, se simt șocuri sesizabile în transmisie dacă nu-i patinat gradat din ambreiaj. Culmea că direcția mi s-a părut ceva mai precisă decît a fratelui 2008 (probat în aceeași zi cu/pt. un prieten, de 110 CP însă, 130-ul fiind indisponibil la Peugeot), dar ruliul în viraje e mai consistent la Opel, fără să deranjeze prea mult. Amicul a optat în final pt. Crossland-X, în principal pe criteriul prețului mai mic decît al 2008-ului, care avea totuși atuul sistemului Grip Control. Concluzie: tot banii vorbesc...

  • Zorba, vineri, 27.10.2017 11:42

    @Kirotractor: pe autostrada. Din cand an cand merge.... Atentie: un "grip control" are si Opel: la configurare se numeste "IntellGrip" si face acelasi lucru ca si "Grip Control" la PSA. La Opel te costa cam ca la PSA: ~300€. Gratis nu al primesti nici la PSA....