Performante
În ceea ce privește performanțele, atât versiunea cu baterie de 73 kWh cât și cea cu 82 kWh au exact aceleași cifre. Cum am spus mai sus, primești 213 cai putere și un cuplu motor de 345 Nm. Asta înseamnă că noul Grandland ajunge de la 0 la 100 de km/h în 9 secunde și are o viteză maximă de 170 km/h.
Putem spune că și masa proprie a mașinii a fost ținută destul de bine sub control, având în vedere că Grandland cântărește puțin peste două tone, adică 2.045 de kilograme.
În cazul lui ID.4, am luat în considerare versiunea cu baterie de 82 kWh și cu roți motrice pe o singură punte. Acest model dezvoltă 204 cai putere și un cuplu motor de 310 Nm. Chiar dacă are mai puțină putere și este mai grea cu 4 kilograme, modelul celor de la Volkswagen este mai rapid. Sprintul de la 0 la 100 de km/h se face în 8.5 secunde, iar viteza maximă este de 160 km/h.
Ne îndreptăm atenția spre francezi. Am mers pe versiunea cea mai puternică, adică cea cu bateria de 87 kWh. Scenic E-Tech vine la pachet cu 218 cai putere și un cuplu de 300 Nm. Când vine vorba de performanțe, Scenic stă cel mai bine. Este mai ușoară cu aproximativ 200 de kilograme, sprintul de la 0 la 100 de km/h se face în 8.4 secunde și are o viteză maximă de 170 km/h.
am avut opel pe vremea cand era la GM. de nou, pe benzina. Da nu mai vreau Mai ales ca si autorul recunoaste ca Din păcate, nu prea ai niciun feedback din partea roților, iar precizia pe viraje este aproape inexistentă Problema de pe timpul bunicii de cand opel facea biciclete, poate alea virau mai bine. Boala grea asta cu virajele la opel. Puteau sa se uite si ei in gradina Ford.Dar nu...