Interior

4.5

Cea mai mare și importantă îmbunătățire pe care am văzut-o la Opel Grandland este interiorul. Chiar dacă Peugeot e-3008 are un interior ceva mai extravagant, Grandland a făcut un salt major față de generația precedentă. Opel Grandland își respectă statutul de navă amiral a mărcii din Russelsheim, iar asta înseamnă că materialele folosite la interior sunt de bună calitate.

În partea superioară a bordului avem material moale, în timp ce în partea inferioară avem un plastic ceva mai tare, dar nu atât de neprietenos. În partea superioară a portierei avem un material reciclat care este foarte moale la atingere. Apropo, Opel Grandland folosește aproximativ 500 de kilograme de material reciclat.

În echiparea de bază, primești scaune din material textil, în timp ce pe echiparea de top ai scaune din piele Nappa. Apropo, indiferent de echipare, ai scaune certificate AGR, iar acestea oferă cu 15% mai mult confort. Chiar dacă nu înțeleg cum poți măsura confortul în cifre, pot să vă spun, totuși, că sunt foarte confortabile.

Din fericire, Opel a ascultat doleanțele clienților și a păstrat, în habitaclu, butoane fizice pentru sistemul de climatizare și pentru sistemul multimedia.

În ceea ce privește utilitatea, Opel oferă la interior un spațiu total de depozitare de 36 de litri, cel mai bun din segment. Grandland vine și cu un „Pile Box”, o zonă ascunsă pentru încărcat telefonul wireless. Din fericire, ai o zonă transparentă de culoare neagră prin care poți vedea ecranul telefonului, lucru folositor când te sună cineva, spre exemplu.

Opel Grandland a crescut în lungime cu 17 centimetri. Asta înseamnă că pasagerii din spate au 20 de milimetri de spațiu în plus. Eu am o înălțime de 1.85 metri, iar în spate am avut aproape o palmă spațiu, atât la picioare, cât și la cap. Podeaua este plană, deci 3 adulți au destul spațiu pe banchetă.

Lungimea mai mare se traduce și printr-un portbagaj cu 36 de litri mai mare față de generația precedentă. Indiferent dacă optezi pentru versiunea mild-hybrid sau pentru cea electrică, primești un volum de încărcare de 550 de litri. Bancheta spate se rabatează în raport 40:20:40, iar, astfel, Grandland oferă 1.640 de litri de spațiu pentru bagaje.

  • nsrei, marţi, 22.10.2024 14:39

    am avut opel pe vremea cand era la GM. de nou, pe benzina. Da nu mai vreau Mai ales ca si autorul recunoaste ca Din păcate, nu prea ai niciun feedback din partea roților, iar precizia pe viraje este aproape inexistentă Problema de pe timpul bunicii de cand opel facea biciclete, poate alea virau mai bine. Boala grea asta cu virajele la opel. Puteau sa se uite si ei in gradina Ford.Dar nu...

  • Omu’, marţi, 22.10.2024 15:11

    Foarte interesantă prezentarea, Silviane! Interesantă și mașina. Opel a trecut de la mașini de cărat cartofi la mașini tinerești. Păcat ca sunt deținuți de incompetenții de la Stellantis…

  • Wow, miercuri, 23.10.2024 00:04

    Arată senzațional și foarte atractiv la toate capitolele. Chiar e o pata de culoare , alaturi de Austral/Scenic ,Kuga și Formentor/Terramar. In rest europenele sunt bleah , cai Mazda cx-5 cu același design de 12 ani , că e Karok/Kodiak /Kamiq sunt la fel de plictisitoare la fel și Tiguan,poate Tarraco este mai altfel. Dar acest Opel alaturi de 3008/5008 chiar sunt o pata de culoare între atâtea modele fade.

  • @nsrei, miercuri, 23.10.2024 00:05

    Da cine te a întrebat pe tine daca mai vrei sau nu? Asta e o mașină nouă fără nici o legătură cu ce ai testat tu acum 30 de ani . Ia ți vw că nemțească dar e mai rara Dacia pe străzi :))

  • Robert, joi, 31.10.2024 21:52

    Imi place designul, mi se pare mai reusit chiar decat fratiorul Peugeot 3008. In plus e mai spatios si un pic mai ieftin. Primele teste , ca si cele cu 3008, arar o eficienta si autonomie rezonabile. Mi-ar place o versiune dual motor, si o viteza de incarcare ceva mai mare.