Interior
Deși, în mod tradițional, majoritatea producătorilor nu operează schimbări importante la nivelul habitaclului atunci când vine vorba de un facelift, în cazul lui Opel Grandland lucrurile stau puțin diferit. Noul model are parte de o planșă de bord complet nouă, împreună cu un sistem multimedia complet regândit și un instrumentar de bord digital 100%. Bordul înglobează un ecran al sistemului multimedia sensibil la atingere. Acesta poate avea o dimensiune între 7 și 10 inch.
Materialele folosite sunt de o calitate surprinzător de bună pentru acest segment. Planșa de bord este acoperită de un plastic moale la atingere, la fel ca partea superioară a portierelor. Zona de jos e dominată de plastice ceva mai rugoase, așa cum ne-am și așteptat, de altfel.
Ergonomia este la locul ei, așa cum îi șade bine unei mașini nemțești. Toate butoanele sunt așezate la îndemână și au pictograme elocvente, facilitându-ți acomodarea într-un timp record.
Volanul poate fi îmbrăcat în piele și poate avea cusături contrastante, iar spațiile de depozitare sunt generoase, atât în uși, cât și în cotiera centrală sau portbagaj, unde ai la dispoziție 514 litri sau 1.652 de litri cu bancheta spate rabatată.
Rivalii din segment se laudă cu cifre asemănătoare în acest departament. Kia Sportage are un portbagaj de 503 litri, Ford Kuga 475 litri iar Volkswagen Tiguan este pe primul loc cu 615 litri.
Spațiul pentru adulți este adecvat în față și la limita decenței în spate. Aici, locul pentru genunchi are de suferit, în timp ce spațiul la cap pentru persoane de aproximativ 1.8 metri înălțime va fi de ajuns. Deși avem trei tetiere în spate, cel mai probabil, trei adulți ar avea dificultăți de acomodare în cazul unei călătorii mai lungi.
Motorul inca mai are probleme de fiabilitate, in Franta exista rechemare in service pe pompa de motorina care face span. Sistemul de injectie este de provenienta Bosch.