Interior
Primul lucru pe care îl vor observa cei care sunt obișnuiți cu modelele Opel? Nu miroase a Opel. Asta și pentru că plasticul folosit cred că este diferit de cel pe care îl foloseau nemții înainte de colaborarea cu PSA.
Pe planșa de bord avem un plastic moale, pe care sunt care imitate cusăturile. Pe consola centrală sunt zone cu plastic tare, dar și zone salvate de o tapițerie din piele sintetică. Fețele de uși sunt și ele îmbrăcate într-un plastic ușor neprietenos.
Designul este unul simplist, care pune accentul pe ergonomie. Așa că nu te vei rătăci printre butoane, iar acomodarea se va face foarte rapid. Spațiile de depozitare sunt numeroase. Avem un loc pentru telefonul mobil la baza planșei de bord, suport pentru pahare mari pe consola centrală, suficient spațiu în portierele față și chiar în cele din spate.
Pe al doilea rând de scaune se stă decent, cu spațiu la picioare suficient, însă nu berechet. Cam ce găsești de obicei în segmentul compact.
Portbagajul este însă extrem de încăpător. Are o gură de încărcare generoasă și o capacitate totală de 514 litri. Este mai mult decât ce oferă Nissan Qashqai, Hyundai Tucson, Ford Kuga, Renault Kadjar, Seat Ateca și Kia Sportage.
Cea mai încăpătoare opțione este reprezentată de Volkswagen Tiguan, urmat îndeaproape de Honda CR-V. Și Peugeot 3008 și Toyota RAV4 sunt ceva mai generoase decât Grandland X. Însă nu cu mult.
De ce ai alege acest motor diesel in defavoarea celui pe benzina ? Pentru 1 litru de combustibil in plus la 100 de km ? Si mai dai si aproximativ 2.000 euro in plus pe el. Ah. si sa nu uit: 1.2-ul pe benzina este mai performant decat acest 1.6 diesel.