Opel Insignia 5 usi facelift
O nouă voce
Opel a început acum un an ofensiva înlocuirii motoarelor diesel din gama sa de modele. Propulsoarele alimentate cu motorină pe care constructorul german le avea în ofertă erau îmbătrânite şi nu mai ofereau performanţe comparabile cu cele ale concurenţei. După o investiţie importantă, Opel a decis să introducă în gamă o serie de motoare diesel de generaţie nouă. Acestea fac parte din ofensiva Opel prin care constructorul din Russelsheim va introduce 27 de modele şi 17 motoare noi între 2014 şi 2018.
Până în acest moment, Opel a introdus în gamă trei motoare noi diesel ce acoperă gama de modele de la Corsa la Insignia. Este vorba de unităţi de 1.3, 1.6 şi 2.0 litri şi au fost dezvoltate, spune Opel, în baza unei filosofii comune. Ţinta a fost îmbunătăţirea eficienţei şi reducerea emisiilor poluante, cuplul la turaţii mici şi reducerea nivelului de zgomot şi vibraţii.
Dacă pentru noul 1.3 CDTI va trebui să aşteptăm noul Corsa, celelalte două motoare au fost puse de Opel la treabă într-un eveniment special. Am călătorit în Irlanda pentru a pune la încercare 1.6 CDTI pe Opel Mokka şi 2.0 CDTI pe Insignia. Iar în testul de azi vom vorbi despre Opel Insignia şi despre noul propulsor 2.0 CDTi de 170 CP care intră din această primăvară în gama modelului german.
Sa inteleg ca au rezolvat cu spatiul minuscul pentru picioare din spate pentru clasa medie din care face parte? P.S. Infotainment nu infoteinment (la minusuri).