Motor / Transmisie
Primul lucru pe care l-am remarcat la noul 2.0 CDTI de 170 CP este lipsa zgomotului. Faţă de motoarele anterioare, nivelul de zgomot care ajunge în habitaclul modelului Insignia s-a redus dramatic. Indiferent de nivelul de putere ales, generaţia anterioară a motorului 2.0 CDTI îşi făcea simţită prezenţa prin sunetul specific. Noua generaţie îndeplineşte criteriile Euro6 şi este suficient de silenţioasă pentru a nu te mai deranja chiar şi atunci când urci mai serios în ture. Este elastic şi asigură reprize hotărâte, indiferent de treapta aleasă.
Evident că motorul de 2.0 litri este ceva mai vocal faţă de fratele său mai mic, 1.6 CDTI, dar rafinamentul este păstrat în zona optimă. Cuplul este acum disponibil încă de la turaţii joase, ceea ce îi asigură un compartament mai agil în oraş. Per total, Insignia facelift 2.0 CDTI 170 CP este cea mai plăcută experienţă din gama modelului de clasă medie de la Opel.
Noul propulsor are 1.956 cmc şi dezvoltă 170 cai putere la 4.000 rot/min. Cuplul motor este de 400 Nm disponibil între 1.750 şi 2.500 rpm. Este o evoluţie impresionantă a unităţii de 2.0 litri cu care Insigina se lansa pe piaţă în 2008. Noul motor este conceput şi studiat de către experţii Opel din Torino şi Russlesheim, iar producţia noii unităţi de propulsie este asigurată de uzina de motoare Opel din Kaiserslautern, Germania.
Noul motor de 170 CP se alătură restului de propulsoare Opel cu aceeaşi cilindree: 2.0 litri. Iar graţie noii lansări din gamă, Opel oferă acum una dintre cele mai mari plaje de puteri pentru modelele Insignia diesel. Clienţii pot alege între variante de 110, 120, 130, 140, 163, 170 şi 195 cai putere. Însă, cel mai probabil, o parte din aceste variante vor fi eliminate în viitorul apropiat pentru a face loc altor versiuni bazate pe noul propulsor.
Sa inteleg ca au rezolvat cu spatiul minuscul pentru picioare din spate pentru clasa medie din care face parte? P.S. Infotainment nu infoteinment (la minusuri).