Interior
Mă aflu la al doilea contact cu generaţia cu facelift a berlinei Insignia. Pasul înainte este important pentru modelul german, iar primul lucru pe care-l obervi este calitatea crescută a materialelor. Plus ergonomia clar îmbunătăţită. Cu toţii ştim că Insignia pre-facelift avea una dintre cele mai încărcate console din istorie, cu foarte multe butoane care populau consola centrală. Acum, designerii de interior au eliminat multe dintre aceste comenzi inutile şi au făcut loc unui display tactil de 8 inch.
Planşa de bord a fost şi ea revizuită, fiind acum compusă dintr-un mix de indicatoare anlogice combinate cu un display central digital. Ecranul este amplasat în mijlocul bordului şi de cele mai multe ori afişează un vitezometru analogic, dar care dispare atunci când solicităm informaţii de la computerul de bord, transformându-se într-un afişaj digital. Turometrul şi indicatoarele de temperatură şi carburant au rămas fidele sistemului clasic cu ace analogice fizice. Insignia facelift se simte acum ca un automobil modern, iar spaţiul la interior este suficient de generos pentru o familie completă. Iar portbagajul de 530 litri (pentru versiunea cu cinci uşi) este mai mult decât suficient.
Sa inteleg ca au rezolvat cu spatiul minuscul pentru picioare din spate pentru clasa medie din care face parte? P.S. Infotainment nu infoteinment (la minusuri).