Tehnologie
Scopul testului nostru din Irlanda a fost noua familie de motoare diesel ce se află sub capota modelelor Insignia și Mokka. Despre echiparea și noile tehnologii aflat pe bordul modelului Insignia facelift am vorbit în testele anterioare.
În ceea ce privește motorul diesel de 2.0 litri și 170 CP, acesta a fost gândit să fie mai eficient, mai economic și mult mai silențios. Inginerii au reuşit să obţină sporirea eficienţei reproiectând camera de combustie, optimizând orificiile de admisie reprofilate şi utilizând un nou sistem de injecţie a carburantului cu o presiune de 2.000 bar şi până la 10 injecţii per ciclu de cilindru. Însăși definirea camerei de combustie a făcut obiectul a peste 80 de simulări de design pe calculator înainte ca cele mai bune cinci dintre acestea să fie selectate pentru dezvoltare propriu-zisă. De asemenea, turbocompresorul cu turbină cu geometrie variabilă este echipat cu un dispozitiv de acționare electric, ceea ce permite o amplificare cu 20% mai rapidă. Pentru reducerea vibrațiilor, Opel și-a echipat noul motor cu un nou modul de echilibrare care include doi arbori ce se rotesc în sens opus pentru a contracara vibrațiile secundare. Mai trebuie spus că motorul 2.0 CDTI folosește AdBlue pentru reducerea noxelor.
Sa inteleg ca au rezolvat cu spatiul minuscul pentru picioare din spate pentru clasa medie din care face parte? P.S. Infotainment nu infoteinment (la minusuri).