Consum
Opel Insignia GSi în varianta Grand Sport echipat cu motorul de 2.0 litri pe benzină consumă 11.2 litri/100 de kilometri parcurși în mediul urban, respectiv 7.1 litri/100 de kilometri rulați în afara orașului. Media oferită de constructorul din Russelsheim este de 8.6 litri/100 de kilometri.
Testul internațional pregătit de Opel a avut loc în Franța, iar traseul a fost presărat cu o serie de drumuri virajate de munte. Nu ne-am abținut și am călcat pedala de accelerație sufiecient de ferm încât să avem un consum mediu de 12 litri/100 de kilometri.
Dacă aruncăm un ochi în segmentul mediu, vedem cum Volkswagen Passat echipat cu motorul de 2.0 litri de 280 de cai putere și sistem de tracțiune integrală are trecut în fișa tehnică un consum mediu de 7.1 litri/100 de kilometri. Aceeași valoare a fost preluată și de Skoda pentru Superb 2.0 de 280 CP, cutie automată și tracțiune integrală. Kia Stinger cu motorul pe benzină de 255 de cai și propulsie sau Ford Mondeo cu unitatea de 2.0 litri și 240 CP afișează și ele un consum mediu mai mic comparativ cu Insignia GSi.
Altfel spus, modelul german se dovedește cel mai gurmand reprezentant al segmentul mediu pe benzină din această zonă de putere. Nu ar trebui să fie o problemă masivă, pentru că de la o sportivă nu te aștepți la consumuri infime. Și totuși...
Confirm timpul de accelerare mai lent fata de rivali Motivul e simplu - Opel a decis sa "sugrume" cuplul in tr 1 si 2 pana la 1500rpm pentru a proteja cutia Sunt f multe discutii pe forumul dedicat din Germania insa benzina platest tribut diselului care cu un cuplu de 480Nm este la limita cv. Si pentru ca nu s-au obosit sa le regleze diferit in functie de motrizari, benzina este penalizata la demaraj. In schimb de la 50km.h in sus si in reprize 50-130, 80-150 etc , are exact acieasi timpi cu Passat si Superb. Consumul mediu in Bucuresti esti 12% fara sa merg economic. Per total f multumit de masina. Sper sa fie fiabila in timp. Bafta