Consum
În ceea ce priveşte consumul de carburant, acesta este unul absolut decent pentru un automobil de dimensiunile crossoverului Mokka şi numărul de cai putere. Comparând, însă, cu concurenţa, media de consum este ceva mai ridicată, chiar dacă diferenţa este dată de puterea superioară a propulsorului Opel.
Astfel, Opel Mokka 1.6 CDTi de 136 CP consumă oficial 4.3 litri/100 km în medie. Mini Countryman SD 143 CP consumă 4.8 litri/100 km, iar Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 de 110 CP are o medie de 5.2 litri/100 km. În schimb, un Citroen C4 Cactus BlueHDI 1.6 100 CP vine cu 3.4 litri/100 km, iar un Nissan Juke 1.5 dCi 110 CP consumă 4.0 litri/100 km.
În viaţa reală, Opel Mokka echipat cu noul motor 1.6 CDTI a consumat 5.7 litri, această valoare fiind înregistrată în traficul irlandez. Traseul parcurs a inclus autostradă (limitată la 120 km/oră), drumuri naţionale şi parcurgeri ale unor orăşele şi sate locale.
-
octav71, luni, 30.03.2015 14:38
Frumusica. Materiale de calitate in interior. Performante bune@motor nou. Are totusi un dezavantaj mare: greutatea. Trax, Captur si C4 Cactus au fiecare cel putin cate 200kg in minus.
-
Andy, luni, 30.03.2015 16:52
Tembelus sa stii ca numai la noi e mentalitatea ca daca are SUV cineva e realizat. Plus ca la noi nu esti considerat cu adevarat bogat daca n-ai macar un Merc, BMW sau Audi (boala a 90% din romani cand vine vorba de a achizitiona o masina premium). Proprietarii nu cumpara un vis pentru ca cei de afara stiu ce fac atunci cand achizitioneaza o masina. Nu e Hummer, e adevarat, insa oricum ajunge mai usor in locuri unde orice masina normala de clasa A-D ar avea dificultati iar pe zapada e net superioara. Clasa respectiva e de leisure si pentru tineret. Cei din alte categorii de varsta mai au cel putin o masina in garaj (ma refer la straini). Nu e o clasa pentru oameni realizati sau bogati. Nu afara. La noi e alta poveste din cauza veniturilor mici. Clasa de mijloc la noi e aproape inexistenta dupa criza (plus ca 40% din romani traiesc la limita saraciei) si greu incercata de datorii. E o diferenta imensa intre middle class-ul mioritic si cel din UE, fie ca vorbim de media UE dar mai ales de cele mai bogate tari. Clasa B SUV e un segment de nisa si nu e pentru piata autohtona unde vanzarile sunt mici spre 0 (ma refer la celel noi). Per total imi place insa bordul e intr-adevar prea incarcat-->ergonomie mai slaba si greutatea e un pic cam maricuta (specific Opel de altfel).
-
V., luni, 30.03.2015 17:40
24.800 euro ?!...moca.
-
@V, luni, 30.03.2015 21:14
24.800 de euro - da si e un pret relativ decent pentru multi oameni si un pret foarte scazut cand vedem ca un duster ajunge sa coste 17-18 mii de euro dar mai ales cutia mergatoare utilitara skoda yeti ajunge sa coste 30 de mii + ? atunci chiar e justificat pretul unui mokka si al unui captur.
-
mishazaitev, marţi, 31.03.2015 10:32
Utilitatea sau lipsa de utilitate a unui SUV va ramane mereu un subiect de disputa, datorat mai ales faptului ca multi dintre proprietarii acestui gen de masini abia caca ies pe un drum forestier. Apropos de asta mi-aduc amuzat cu placere de un episod trait acum cativa ani pe drumul care duce spre Cascada Lotrisor, cand unul dintre partenerii conjuncturali de calatorie nu a vrut sa intre pe drumul respectiv cu un Volvo XC 60, de frica sa nu-si strice masina. L-am luat la mine in masina, am ajuns la respectiva cascada si dupa cateva minute au ajuns si niste turisti cu un Logan ... Stric despre Moka... desi sistemul 4x4 este unul care functioneaza destul de bine, in masura in care cineva chiar ar intentiona sa foloseasca aceasta masina si altfel decat pe asfalt, garda la sol extrem de joasa, iar pune probleme foarte mari.
-
mishazaitev, marţi, 31.03.2015 10:32
Utilitatea sau lipsa de utilitate a unui SUV va ramane mereu un subiect de disputa, datorat mai ales faptului ca multi dintre proprietarii acestui gen de masini abia caca ies pe un drum forestier. Apropos de asta mi-aduc amuzat cu placere de un episod trait acum cativa ani pe drumul care duce spre Cascada Lotrisor, cand unul dintre partenerii conjuncturali de calatorie nu a vrut sa intre pe drumul respectiv cu un Volvo XC 60, de frica sa nu-si strice masina. L-am luat la mine in masina, am ajuns la respectiva cascada si dupa cateva minute au ajuns si niste turisti cu un Logan ... Stric despre Moka... desi sistemul 4x4 este unul care functioneaza destul de bine, in masura in care cineva chiar ar intentiona sa foloseasca aceasta masina si altfel decat pe asfalt, garda la sol extrem de joasa, iar pune probleme foarte mari.
-
Misha, marţi, 31.03.2015 10:50
@@V Nu incerca sa manipulezi! Captur nu are ce cauta in ecuatie pentru ca nu este disponibil cu tractiune 4x4, iar YETI 4x4 2.0TDI 140 cp pleaca de la vreo 25 000 de euro. Cu motorizare de 110 CP este mai ieftin decat Moka. Nu comentez designul, e o chestie de gust, insa din punct de vedere al spatiului si al capacitatii de a parasii asfaltul este mult peste Moka. @Automarket Pentru ca inteleg ca ati TESTAT masina, modelul ce v-a fost pus la dispozitie era 4x4? Nu mentionati decat ca este diponibil cu tractiune integrala fara sa spuneti, ca de obicei, nimic despre modul in care aceasta functioneaza, singurul indiciu in acest sens fiind similitudinea de pret intre modelul testat si varianta COSMO cu tractiune integrala.
-
Kap, marţi, 31.03.2015 14:17
Misha, eu prima dată am urcat la Lotrişor cu o Dacie 1310. Şi atunci erau turişti cu maşini serioase care urcaseră pe jos şi apoi se mirau văzându-ne. Şi a propos de Mokka, vorba ta: ce rost are să pui 4x4 dar să laşi garda la sol cât a Loganului? Păi Sandero Stepway nu are 4x4 dar are garda cu 5 cm mai mare! Aaa, dar poate nu cunosc eu publicul ţintă. Care dă câteva mii de euro în plus pe tracţiune integrală şi o foloseşte când îl prinde zăpada cu anvelopele de vară.
-
misazaitev, marţi, 31.03.2015 15:49
@Kap Eu nu as vrea sa bag mana in foc insa, daca garda la sol se masoara de la bara din fata, cred ca-i mai mica decat a Loganului. E pacat de tractiunea integrala care chiar merge bine puterea fiind tansferata pe puntea spate destul de prompt!
-
ianis, marţi, 31.03.2015 20:03
Nu-i deloc un pret "decent" , ba chiar unul foarte nesimtit. Bine, de aia traim intr-o economie de piata unde liberul arbitru e sfant. Poti alege ce-ti doresti daca nu-ti convine oferta. Personal prefer un Renault Captur xmod la 15, 16 sau 18.000 € full, super personalizat si foarte chic. Dau un ban, dar stau in fata !
-
adi, luni, 06.04.2015 13:11
it's a german!
-
dan, miercuri, 15.04.2015 14:21
crappy german! aduce a buba plina cu puroi! neg canceros! e hidoasa.
-
marius org, duminică, 19.04.2015 16:01
o masina scumpa in segmentul ei iar la HUBER este mai scumpa la achizitie cu ceel putin 2000 euro fata de alti dealeri
-
Zsolt, marţi, 19.01.2016 15:59
Toti aveti dreptate :) Eu insa am reusit sa circul cu aceasta masinuta in Bucurestiul iadului alb din 17-18 ian.2016, apoi a reusit sa ma scoata din oras si sa ma treaca peste Carpati. Motorizare 1.4 turbo, cutie automata. Asa ca am dat un ban dar stau in fata! :)
Nu stiu ce parere aveti voi dragi utilizatori/ cititori automarket dar sincer chiar nu le vad rostul la asemenea masini - deja exemplarul de fata ajunge sa coste cat o masina de volum, de segment D ceea ce mi se pare aiurea daca stam sa ne gandim cam ce platforme au la baza asa zisele suvulete clasa B. Proprietarii lor cumpara de fapt doar un vis si o imagine ....un vis de a ajunge unde altii nu pot in conditii dificile meteo si de teren.....si o imagine conform careia "uite domnule si-a luat jeep. mai mic dar e jeep , e un om important (chipurile), a reusit in viata, si l-a luat pentru siguranta....siguranta de multe ori falsa (nu intotdeauna)........"