Tehnologie
Opel Mokka nu vrea să rămână repetent la capitolul confort, motiv pentru care și-a făcut bine temele și a cules din laboratoarele Opel tot ce se putea. Pe lângă încălzirea scaunelor și a volanului, esențiale în sezonul rece, avem senzori de lumină și ploaie, o cameră pentru marșarier care nu impresionează neapărat prin calitatea imaginii și o serie de sisteme de siguranță despre care am vorbit mai sus.
E drept că la acest capitol ar fi loc de îmbunătățiri, având în vedere că majoritatea mașinilor au acum sisteme din ce în ce mai avansate de avertizare și frânare automată.
Sistemul mutimedia pare ușor învechit dar păstrează un afișaj destul de prietenos, colorat și pe alocuri intuitiv. El vine cu conexiuni USB, AUX și Bluetooth pentru toate dispozitivele portabile ale celor din mașină.
O atenție deosebită trebuie acordată scaunelor, extrem de confortabile, cel al șoferului fiind echipat și cu o cotieră care ne amintește de monovolume.
Ceea ce nu am sa inteleg niciodata este motivul pentru care cei de la Opel se incapataneaza sa lipseasca un SUV, fie el si micut, cu un sistem 4x4 destul de performant, de unul dintre avantajele pe care le are un asemenea vehicul si ii limiteaza capacitatea de trecere folosind bara aceea extrem de joasa. Masinuta arata foarte bine. Am condus una pe zapada si m-a impresionat cat de stabila poate sa fie si cat de eficient este sistemul 4wd. Insa gard la sol sub spoiler este incredibil de mica si iti taie orice chef de a iesi de pe asfalt.