Tinuta de drum
Opel Zafira îți oferă alternative pentru a te face să te simți cât mai confortabil sau cât mai "pilot" la volan în funcție de situație și de preferințe, totul fiind la o apăsare de buton distanţă, cu trei moduri de rulare disponibile: Normal, Sport şi Tour. În funcţie de dispoziţie şi de situaţie, optarea pentru unul dintre cele trei moduri răspunde nevoilor utilizatorilor de monovolume compacte.
Așa cum am spus și mai sus, diferențele dintre cele trei moduri de rulare se simt, dar nu sunt radicale, deci nu vă așteptați ca modul Sport activat pe un motor diesel de 170 de cai să transforme Zafira într-un soi de Hot Hatch umflat. Simți mai degrabă o suspensie ușor rigidizată și o direcție mai fermă, elemente care ajută stabilitatea pe viraje. Fără să iasă din limitele inerente ale fizicii, bineînțeles.
Noul Zafira este construit pe platforma vechii generații Astra, iar asta înseamnă că păstrează metehnele acesteia. Din nou, masa proprie ridicată se simte atunci când vrei să ieși din cutume, iar asta te va calma instantaneu. Ceea ce nici măcar nu e rău, pentru că e păcat să faci pe eroul când ai copiii în mașină.
Unde mai vezi familii cu 5 copii? Ce capacitate are portbagajul în varianta cu 5 locuri? Există în ofertă un motor pe benzină mai mic?