Tehnologie
Spuneam că dacă Peugeot e-2008 nu vă convinge cu designul, atunci o va face sigur cu interiorul său nonconformist și bine lucrat. Ei bine, Peugeot e-2008 mai are un as în mânecă. O a treia soluție de convingere: tehnologia. Este unul dintre cele mai tehnologizate modele din segment.
Încep cu afișajul digital care ține locul instrumentelor de bord și care vine cu aceeași hologramă spectaculoasă de pe e-208. Grafica este excepțională, poate puterea de procesare ar putea fi ușor îmbunătățită. Are multe posibilități de personalizare: clar mai multe decât cele ale unui model Volkswagen sau Skoda și ceva mai complexe decât cele ale lui Ford Puma. Grafica este superioară tuturor.
SUV-urile mici din Grupul Volkswagen recuperează însă când vine vorba de sistemul multimedia central. Ele au un simț tactil și o putere de procesare mai bună decât pe e-2008. În cazul francezului, ecranul de 10 inch (standard este disponibil cu o dimensiune de 7 inch) găzduiește un sistem care nu impresionează prin reacții, dar păstrează o grafică plăcută. Vine cu navigație și suport Apple CarPlay și Android Auto. Nu lipsește nici zona de încărcare prin inducție.
Clienții se mai pot bucura de scaun cu masaj (destul de timid) pentru șofer, faruri cu LED, multe sisteme de siguranță despre care aminteam mai sus și de o aplicație inteligentă prin care mașina poate fi comandată de la distanță. Șoferul poate declanșa încărcarea sau poate porni climatizarea. În plus, aplicația poate ajuta la creare unui traseu mai lung, oferind informații despre punctele de încărcare disponibile pe drum.
"Motorul este asociat unei cutii automate cu o singură treaptă, care își face bine treaba și rămâne destul de intuitivă. Răspunde bine și la cerințele tale de retrogradare." Pai....unde mai retrogradeaza, in N?