Design
Noul Peugeot e-2008 arată ca un e-208 care a înghițit o duzină de baterii. E mai dolofan, dar păstrează aceiași colți LED, grilă uriașă, capotă plonjată. Peugeot se află într-un plin proces de uniformizare a gamei din punct de vedere estetic. Nu e neapărat un semn bun, însă în cazul francezilor avem noroc că punctul de plecare este designul excepțional al sedanului 508.
Revenind la noul Peugeot e-2008, trebuie să spun că este unul dintre cele mai arătoase SUV-uri din segmentul mic. Pot spune că lupta seducției se va duce între el și Renault Captur. Putem completa triada cu Nissan Juke, o mașină care nu mai polarizează atât de mult părerile ca generația anterioară.
Din punct de vedere al personalizării, Peugeot e-2008 nu oferă prea multe combinații. Poți alege acoperiș și montanți de culoare neagră pentru contrast și, pe lângă gama de culori binecunoscută, există trei nuanțe complet noi: roșu Elixir, albastru Vertigo și portocaliu Fusion. Aceasta din urmă este disponibilă doar pe 2008. Dimensiunea jantelor, care sunt acum cu 4 kilograme mai ușoare, pleacă de la 16 inch și poate ajunge până la 18 inch.
"Motorul este asociat unei cutii automate cu o singură treaptă, care își face bine treaba și rămâne destul de intuitivă. Răspunde bine și la cerințele tale de retrogradare." Pai....unde mai retrogradeaza, in N?