Calitate / Pret
Noul Peugeot 3008 are deja prețuri în România. După cum vă ziceam, există 3 versiuni disponibile, inclusiv cea electrică pe care am testat-o eu. Socotelile încep de la 33.000 de euro pentru hibridul de 136 de cai putere, cu echiparea de bază Allure. Pentru versiunea electrică, socotelile încep de la 46.700 de euro, pentru aceeași echipare Allure. Dacă vrei ceva mai multe opționale, atunci trebuie să te îndrepți către GT, adică echiparea de top, și trebuie să scoți din buzunar 50.000 de euro.
O să întrebați, pe bună dreptate, unde sunt celelalte echipări cu care eram obișnuiți în gama Peugeot. Ei bine, gama a fost simplificată și avem doar Allure și GT. Slavă Domnului!
Un Peugeot e-3008 cu echiparea de top GT beneficiază de faruri MatrixLED cu lumini de zi cu 3 “gheare”, stopuri cu lumini LED 3D, ecranul Peugeot i-Cockpit Panoramic de 21 de inch, iluminarea ambientala asociata modurilor de conducere, personalizabilă în 8 culori, încărcare wireless pentru telefonul mobil (15W), servicii de navigație conectată TomTom, 4 prize USB, o priză USB tip C, Cruise Control Adaptiv cu funcție Stop & Go, Cameră HD pentru marșarier și senzori de parcare față și spate, plafon și eleron spate Negru „Perla Nera”, hayon cu deschidere “hands-free”, volan încălzit, jante de 20 de inch, din aliaj.
Superbă mașina. Poate mai puțin plafonul plonjat care mănâncă din portbagaj, dar presupun că ajută la eficiență. Interiorul e de pe alta planetă comparat cu orice din clasă, inclusiv de la "premium". Anul viitor apare versiunea cu autonomie 700km, care în mod sigur va intra pe lista scurtă pentru noi.