Performante

4.0

0-100 km/h în 10.2 secunde și o viteză maximă de 201 km/h. Acestea sunt cifrele de performanță scrise în dreptul motorizării mild-hybrid.

Și dacă vorbim despre performanțe, trebuie să ne raportăm, din nou, la rivali: Nissan Qashqai atinge 100 de km/h în 9.9 secunde, Hyundai Kona în 11.2 secunde, iar Renault Rafale în 8.9 secunde. Până la urmă, modelul producătorului din Hexagon este cel mai puternic din această listă scurtă.

  • ds, joi, 19.09.2024 12:54

    12.4 - 14% în oraș mi se pare mult prea mult. mai ales pentru un motor de 1.2 l. Comparativ, să zicem, un Lexus RX 500 h care are motor de 2.4 l, deci dublu, are un consum cu 1/3 mai mic în oraș. E drept, este hybrid, nu mild-hybrid. În fine, mi se pare, totuși, cam mult. Iar din punct de vedere al bordului, vechiul 3008 ll, phase ll, mi se pare cu mult mai reușit pe lânga faptul că are mai multe butoane fizice este și mult mai "omenesc", neavând atâtea colțuri și muchii.

  • DAN, joi, 19.09.2024 13:22

    E cam indraznet din partea Peugeot sa numeasca HYBRID un banal mild hybrid bazat pe un motor de 1.2 in 3 cilindri cu putere asemanatoare cu cea dinainte de aceasta "electrificare". S-a renuntat si la transmisia Aisin cu convertizor de cuplu in favoarea uneia cu dublu ambreiaj. Parca singurul lucru avut in minte de ei a fost reducerea costurilor si a emisiilor (cel putin pe hartie). Dezamagitor. La inceput, in 2017, a existat si un diesel exceptional de 2 litri, acum insa singurul existent este unul relativ nou, de 1.5, in locul legendarului 1.6 apreciat de toata lumea. Parca isi dau cu stangul in dreptul toti din industria auto si nu le pasa. Interiorul acestui 3008 e intr-adevar foarte atractiv, dar subiectiv vorbind, in fata ai mai mare restrictie de spatiu decat la generatia dinainte, cel putin pentru persoane corpolente. Acestea stau cu picioarele peste suportii laterali ai sezutului scaunelor si restrictionati in dreapta de consola centrala mult prea intruziva. Acest design favorizeaza persoanele slabe, cu dosul micut si care stau ca femeile cu picioarele apropiate in timpul condusului. Cine vrea sa stea mai relaxat, cu picioarele mai cracanate n-are sanse. Poate e ceva trivial ce zic, dar cred ca asta e o problema reala de confort in acest 3008.

  • Peujos, joi, 19.09.2024 13:33

    As accepta Peugeot-urile ca design... nu sa ma dea pe spate, dar as zice ca sunt OK daca nu ar avea DRL-urile alea penibile, care strica tot. Inteleg ideea cu "caninii de leu", dar tot arata aiurea, ori copilaresc, ori ca si cum se scurge ceva din masina. In plus, sunt prea mari, raportat la partea frontala, la fel cum si la BMW M4, seria 7 si X7 grila frontala e prea mare

  • robert, joi, 19.09.2024 14:45

    varza modelul...14%? fereasca Dumnezeu, ce hybrid e asta? cu toyota mea am scos si sub 3% in oras, mai precis 2.8%. asta nu e hybrid e saviem :))

  • Trilulilu, joi, 19.09.2024 14:49

    Ce treabă are Rafale în comparația dintre modele?! Din care știu este o clasă mai sus. Motorizarea aleasă este de-a dreptul ridicolă. Consumul este enorm sau egal comparativ cu multe modele concurente care au cilindreea mult mai mare și cu mai mulți cilindri: rav4, cx-5 , Kuga, Tucson, Sportage, Kodiak

  • Sylv, joi, 19.09.2024 15:47

    41.000 euro pe un suv compact cu motor 1.2 in 3 cilindri mi se pare cel putin exagerat. Trebuie sa iti placa extrem de mult masina asta. Nici nu mai incep cu ce variante sunt la coreeni si japonezi in suma asta (chiar din gama superioara). Si chiar si in curtea VAG, cu un motor mai potent si cu un consum urban mai mic. Ba chiar uitandu-ma pe oferte, iei si din gama premium (noul Countryman), la fel de bine dotat si cu motor net superior.

  • Banditos, joi, 19.09.2024 17:25

    Peugeot isi numeste modelul hibrid, dar daca intri mai profund in configurator, selectia este de "mild-hibrid", cel putin pe site-ul francez. Consumul e unul enorm pentru urban iar performanta de sub 3% a colegului @robert (care e putin neatent) e irelevanta (ce toyota e? si consumul ala, la pariu, e unul exceptional, in sensul de rarisim). Tragand linie, un 6,9% media generala zic ca e acceptabila. Interiorul e absolut senzational, cam inghesuit ce'i drept, dar sunt convins ca totul tine de obisnuinta. Mi-am bagat si io pararea pentru ca am fost foarte incantat de masinuta asta, considerand-o ca o viitoare achizitie.

  • dan_grc, joi, 19.09.2024 18:32

    Acest test confirma excelent faptul ca, asa cum spuneam, mild hibrid nu înseamnă altceva decât benzină, sau diesel, iar vânzările la hibride non plug-in duduie, ura, dar ele sunt termice toată ziua . Consumul enorm înregistrat de 3008 este normal, un motoraș de 3 cilindri cară o caroserie maricica, un motor cu 4 cilindri și măcar de 1.5 consuma mai puțin, dar asta e, contabilii au luat locul inginerilor și stiu ei mai bine . Cu astfel de " hibride" se laudă Tavares, ca grupul Stelantis este pregătit de competiție ?

  • scamel, joi, 19.09.2024 18:47

    @ sandele, pentru anumite poze,nu cumva ai stationat pe pod? in ce priveste consumul, nu oricine poate obtine 14 la suta cu un motor de 1,2 l.

  • Auto Master Chef, vineri, 20.09.2024 09:13

    Sa-i dea cineva testul asta si acordeonistului de la Atelier sa vada consumuri reale nu ce bazaconii face el. Toata ziua umbla cu "benzinarele noi nu mai consuma asa mult". Ba da, daca le conduci ca inainte fara start stop cu clima pornita si confort consuma la fel de mult ca benzinarele de acum 20-30 de ani. 14% e consum de Touareg 3.0 TDI nu de crossoveras de oras cu motoras de 1.2. Ramane cum am stabilit acordeonistule.

  • eu, vineri, 20.09.2024 12:10

    @Auto Master Chef lasa frustrarile, vlad e un om care te face la cunostinte si la intelegerea tehnicii la orice ora si inteleg ca doare. tu ramai expert in ciocanit si in citit etichetele de sub capote pe fundal sonor de masea supta. lasa-ne!! singurul lucru pe care i l-as reprosa lui vlad e ca accepta la benzinare consumuri ridicole doar pe motiv de "pasiune", el provenind dintr-o perioada in care pasiunea auto implica neaparat zgomote, vibratii, fum si noxe. doar ca astazi in 2024 pasiunea auto are un cu totul alt sens. pasionati auto se simt si cei pentru care fumul si zgomotul reprezinta ceva mai degraba de evitat decat de dorit. cunosc 2 oameni cu pasiune de zeci ani de domeniul auto, din aia adevarata si documentata, care mergeau cu avioane de linie la curse formula 1 cu mult inainte ca tot poporul sa urce intr-un avion, ceva exorbitant de scump la vremea aia. si totusi, ca sa vezi cate haine poate imbraca pasiunea, si-au ales masini aparent surprinzatoare pentru un pasionat de rit vechi. unul are mini cooper s electric pe care-l foloseste zilnic + un lexus rx hibrid, iar celalalt tocmai si-a schimbat un seria 5 benzina cu motorul ala L6 B58 pe care-l tot lauda vlad - pe drept, ce-i drept :)) - cu un i5 touring si mai detine tot de la bmw un moto 1800R, ala mare stil clasic harley, iar ca daily foloseste... o bicla electrica in valoare de circa 5k euro. niciunul dintre cei 2 nu mai sta de ani buni in romania, dar ca profil sunt exact in stilul celui cu bmw7+tesla y+logan cvt pe ale carui masinile vlad le-a prezentat pe atelier. in plus, daca intrebi un licean pasionat de masini (din ce in ce mai putini, pentru ca tinerii au alte interese astazi) ce masina de vis si-ar lua, sanse mari sa-ti raspunda o tesla si nu w124.

  • Lae, vineri, 20.09.2024 12:40

    E schimbul de generații, nimic de zis, cei ieșiți acum de pe băncile școlii, rupți de bani, cu perspectiva celorlalte cheltuieli de după zacusca de la mami, vor numai electrice. Suntem tumefiați!

  • zagado26, vineri, 20.09.2024 13:49

    Consum foarte mare! Am Peugeot 5008 GT, benzină, 1.6 cutie automată şi exclusiv oraş am consum de 12-14 iar afară între 6-7. M-am obişnuit să opresc imediat Start-Stop pentru că îţi descarcă bateria şi sub un anumit nivel al ei nu mai funcţionează iar AC-ul este pornit tot timpul. Motor de 1.2 în trei cilindri înseamnă într-adevăr reducere de costuri şi din păcate toate modelele pe care le-am văzut în showroom au motor în 3 cilindri.