Interior
Cu sau fără motorizare hibridă, Peugeot 3008 oferă unul dintre cele mai atrăgătoare interioare din segment. Chiar și acum, în a doua parte a carierei. Materialele folosite la interior au o calitate ridicată, însă, e drept, în părțile inferioare ale bordului, plasticul e ceva mai tare. Ergonomia rămâne prietenoasă, cu un timp relativ redus de acomodare.
Avem însă în continuare aceeași trăsătură când vine vorba de butoane: ele trebuie apăsate ceva mai tare. Dispunerea lor sub formă de clape de pian și decorarea cu elemente metalice conferă însă un aspect premium și o plăcere la fiecare apăsare.
Consola centrală este bine structurată, însă spațiul pentru păstrarea telefonului mobil, echipat și cu încărcare prin inducție, poate fi destul de greu accesibil. Scaunele sunt în continuare foarte confortabile și sunt îmbrăcate într-o combinație de piele și Alcantara gri Greval, care va bucura atât ochiul cât și simțul tactil.
Dacă la toate acestea mai adăugăm și tehnologizarea ambianței, cu ecrane generoase și iluminare ambientală, obținem un interior care va seduce foarte ușor. Pe locurile din spate există loc decent, însă 3008 Hybrid4 nu excelează. Portbagajul a scăzut și el în dimensiuni. Capacitatea a sărit de la 528 la 395 de litri. Există câteva spații de stocare sub podea, însă ele sunt limitate. Din fericire, încărcarea lucrurilor în portbagaj este facilă, iar hayonul are acționare electrică.
Calitatea anumitor materiale... Acelasi lucru si la testul cu 508 PHEV... Nu inteleg "politica" PSA. Ofera tractiune integrala DOAR pe PHEV ! DS 7 Crossback, Peugeot 3008, Opel Grandland X... NU ofera 4X4 pe mai multe versiuni. Doar pe PHEV... 300 de cai putere si acceleratie 0-100 km/h in 5.9 secunde. hmm... Ai consum mic si o acceleratie foarte buna. Interiorul este foarte ok. Are Apple CarPlay si Android Auto. Dar totusi, calitatea ANUMITOR materiale... E bine ca exista si versiune PHEV, cu 4x4. Oricum, nu am vazut multe 3008-uri sau 5008-uri. Sunt chiar putine, pentru valul de SUV-uri. Probabil din cauza ca NU exista 4x4. Sunt foarte rare. Am vazut, in fiecare zi, foarte multe Karoq-uri si Kodiaq-uri. Volumul portbagajului a scazut foarte mult. Doar 395 l. Sub 400 l. E o diferenta de "doar" 20 l intre acest 3008 (395 l) si Vitara (375 l) Segmentele SUV sunt din ce in ce mai aglomerate... Pentru o familie cu un copil, cred ca sunt destui si doar 395 l. Se poate pune si cutie de bagaje daca este nevoie. Acest SUV, este bun si pentru iesirile in natura. Off road usor. Pe un drum forestier, pe la munte sau mare, drum prafuit, etc. Este un SUV PHEV ok. Design-ul exterior/interior este ok.