Tinuta de drum
Odată plecat la drum cu noul 308, nu ai cum să nu observi îmbunătățirile operate de producătorul francez. Prima pe listă va fi antifonarea. Așa cum spuneam mai sus, foarte puțin zgomot de la motorul de sub capotă ajunge în habitaclu, chiar și la turații mai mari. Mai mult, atmosfera rămâne liniștită chiar și la viteze mai mari, inclusiv de autostradă.
Singura lacună în acest sens poate fi observată pe partea de suspensie, unde configurația semi-rigidă, cu bară de torsiune, de pe puntea spate, își arată uneori limitele. Peste denivelări mai mari, unele sunete neplăcute pot ajunge în mașină, iar jantele de 18 inch au avut și ele un cuvânt de spus în acest sens.
Dacă vrei să conduci ceva mai dinamic, 308 nu refuză invitația și se va simți chiar agil pe anumite sectoare de drum. Comparativ cu multe modele lansate în ultimul timp, hatchback-ul compact de la Peugeot este în continuare o mașină relativ ușoară, iar asta se va simți în viraje.
Nu exagera cu pedala de accelerație, totuși. Lipsa unei punți independente pe spate reduce potențialul dinamic al mașinii, iar la viteze mai mari fenomenul de subvirare se face simțit. Ruliul este și el acolo, dar devine observabil doar când împingi mașina la limită.
masina are toate aprecierile mele. dar am si o mica critica: latimea usor exagerata si garda la sol cam prea mica o vor face nu foarte usor de utilizat in tari nepuse la punct, precum ro.