Calitate / Pret
Mult așteptatul Peugeot 508 are un preț de pornire de 24.700 de euro pe piața din România. Pentru asta, clienții primesc un motor diesel de 1.5 litri BlueHDi de 130 de cai putere și echiparea standard Active, cu o listă lungă de dotări. Aceasta include senzori de parcare spate, climatizare pe două zone, display de 12 inch pentru instrumentele de bord, ecran de 8 inch în centrul planșei de bord, lumini diurne cu LED, faruri adaptive, închidere centralizată, iluminare ambientală, oglindă interioară antiorbire, pornire fără cheie, volan și schimbător îmbrăcate în piele, Bluetooth, USB, comenzi pe volan, limitator de viteză și radio cu 6 boxe.
Când vine vorba despre versiunea testată de mine în premieră în România, adică un 508 cu motorizare pe benzină de 225 CP și nivel de echipare GT, valoarea de achiziție este ceva mai mare: 36.700 de euro cu TVA inclus. Asta înseamnă că Peugeot 508 se înscrie în media segmentului, păstrând însă valori mai piperate decât rivalii de la Renault sau Opel.
Pentru cei care trebuie să își facă o idee despre zona în care va activa noul Peugeot 508, trebuie să spun că Volkswagen Passat, mașina despre care se vorbește cel mai des în România când vine vorba de segmentul sedanurilor medii, propune în această zonă de putere un hibrid: Passat GTE, cu 218 cai putere, automată și un preț de 38.800 de euro. Opel Insignia, iarăși o mașină populară în România, dispune de un bezinar de 260 de cai putere, care ajunge să coste 32.900 de euro cu nivelul de echipare Innovation, tracțiune integrală și cutie automată.
Renault Talisman este unul dintre rivalii cei mai apropiați pentru 508. Are tot un motor pe benzină de 1.6 litri, cu 200 de cai și automată. Prețul său este de 30.300 de euro. Mazda6 vine cu un motor de 1.5 litri și 194 de cai putere. Prețul pentru cea mai echipată versiune a sa ajunge la 34.500 de euro. Nu în ultimul rând, Ford ne propune un Mondeo Vignale cu 240 de cai și cutie automată la 37.900 de euro.
masina mi se pare super ok , atat ca design cat si ca tehnica. oare pt explozia celor 225 cai nu era mai potrivita o manula? insa cum draq au reusit francezii sa faca usile alea de nici macar in fata geamul nu coboara complet? mazda 6 are motor de 2.5 / 194 cai aspirati in europa, caci in state vine si in veriune turbo