Consum
De obicei, atunci când vorbeai de Porsche, orice drum mai lung presupunea cel puțin o oprire la pompă. Acum, mulțumită blasfemiei cu patru cilindri, parcă autonomia este ceva mai prietenoasă cu buzunarul tău. Chiar dacă drumul tău presupune și câteva exagerări.
Am parcurs peste 500 de kilometri cu Boxster pe traseul București-Sibiu și retur. Am gustat din bucata scurtă de autostradă până la Pitești, m-am topit în coloanele care pășeau pe asfaltul proaspăt decopertat pe Valea Oltului și am luptat cu temperaturi de vară pentru a fi răsplătit la final cu o valoare extraurbană a consumului de 10.7 litri/100 de kilometri.
Una peste alta, dacă ești cuminte, poți să parcurgi 500 de kilometri cu un plin.
Valoarea medie a consumului este de 6.9 litri/100 de kilometri, decapotabila fiind ajutată de sistemul Start-stop și de funcția de coasting, care decuplează cutia de motor pentru a evita o decelerare cauzată de frâna de motor.
Cei 6.9 litri sunt identici cu cei promiși de Audi TTS, colegul de concern, dar și singurul model care ar putea să-i țină piept lui Boxster. Cel puțin până la venirea unui Alpine decapotabil.
Exagerat de scumpa versiunea testata de voi fata de pretul de baza. Nu cred ca majoritatea celor care il vor cumpara, o sa il configureze la nivelul asta. Personal ca design exterior mi-a placut mai mult prima generatie. Avea acel ceva unic Porsche ! La interior e mai frumos acum....poate si pe afara dar tot cu gandul la primul model am ramas. Nu prea ai ce face cu asa masina in Romania...e joasa si cabrio e cea mai proasta investitie pt. ca la ce praf e pe drumurile patriei o sa mergi cu ea mai mult capotata. In rest o masina numai buna de mers pe Transfagarasan :)