Tinuta de drum

4.5

Dacă nu ai condus până acum un Porsche 911, te invit să o faci cu proxima ocazie. Este o adevărată plăcere atât la drum lung (nu greșești dacă îl consideri un supercar de toate zilele), dar mai ales pe un drum virajat, acolo unde modelul german strălucește cu adevărat.

Direcția este de o precizie chirurgicală, iar stabilitatea pe viraje te duce cu gândul la comportamentul unui cart. Sistemul de tracțiune integrală îți permite să împingi ceva mai mult limita, dar, atunci când intervin legile fizicii, vei experimenta și un comportament supravirator. Sistemele mașinii sunt, însă, la datorie, așa că nu ai de ce să îți faci griji.

Suspensia este destul de rigidă, dar totuși confortabilă dacă ne gândim că vorbim despre o mașină sport cu sistem de propulsie hibrid.

  • ///COR/// 33', luni, 23.06.2025 15:50

    Un model iconic care nu are defect. Cu generatia asta a atins perfectiunea ! Iar 200 de mii e un pret decent pt. ce ofera tinand cont ca sunt masini de 350 de mii plus si mai mult care nu ating perfectiunea lui 911.

  • Snow, luni, 23.06.2025 16:44

    7812 lei impozit anual (ca la o benzinara de 3,6 litri) sau ... ?

  • rotila, miercuri, 25.06.2025 11:15

    citez aproximativ. desi este un hibrid 911 gts nu poate rula in modul pur electric. pentru ca au ales aceasta configuratie, inginerii porsche nu au fost nevoiti sa instaleze o a doua turbina. cum asa ?. in modul pur electric motorul termic e in relache ,si n-are nevoie de nici o turbo.