
Siguranta
Pentru că vorbim despre mașini de performanță care ating, rapid, viteze amețitoare, siguranța este primordială. Dar supercar-urile au un regim special atunci când vine vorba despre testele de impact.
Euro NCAP nu testează foarte des asemenea modele, iar Porsche 911 facelift se numără printre mașinile care nu au ajuns pe mâna belgienilor.
Chiar și așa, toate modelele testate de-a lungul anilor de Euro NCAP (Cayenne, Macan și Taycan) au obținut punctajul maxim de 5 stele. Așadar, cu siguranță, 911 nu face excepție.
Șasiul modelului german este construit astfel încât să nu se deformeze la impact. În plus, lista cu sisteme de siguranță oferite în standard include, printre altele, Lane Change Assist, Adaptive Cruise Control și, desigur, o armată de airbag-uri.
Aproape 100.000 de Euro in plus fata de modelul standard pt cateva abtibilde si dungi colorate ... nu e de mirare ca trebuie sa faca articole dedicate sa vanda cele 10 masini. Din care una e deja la Muzeul Tiriac, by the way ... Cand cu circa 90.000 de Euro (cu discountul curent) poti lua un BMW M4 Competition cu 530 CP, 650 Nm care are bancheta spate, portbagaj mare, suspensie adaptiva, diferential blocant spate si performante apropiate ...