
Tinuta de drum
Porsche 911 se încadrează în segmentul supercar-urilor care pot fi utilizate, fără probleme, zi de zi. Este o adevărată plăcere să îl conduci la drum lung, acolo unde îl vei găsi surprinzător de confortabil. Și în trafic se descurcă, dar pe un drum virajat este de-a dreptul sclipitor.
Direcția poate fi asemănată cu bisturiul unui chirurg de renume mondial. Mașina asta atacă virajele cu o lejeritate greu de explicat în cuvinte, iar sistemul de tracțiune integrală îți oferă toată siguranța de care ai nevoie. Tocmai de aceea, ești tentat să împingi limita mai mult.
Sistemele mașinii te domolesc imediat, dar, atunci când intervin legile fizicii, vei experimenta și un comportament supravirator.
Suspensia este destul de rigidă, dar totuși confortabilă dacă ne gândim că vorbim despre o mașină sport cu sistem de propulsie hibrid.
Aproape 100.000 de Euro in plus fata de modelul standard pt cateva abtibilde si dungi colorate ... nu e de mirare ca trebuie sa faca articole dedicate sa vanda cele 10 masini. Din care una e deja la Muzeul Tiriac, by the way ... Cand cu circa 90.000 de Euro (cu discountul curent) poti lua un BMW M4 Competition cu 530 CP, 650 Nm care are bancheta spate, portbagaj mare, suspensie adaptiva, diferential blocant spate si performante apropiate ...