Exacerbat
În 2002, ai fi putut spune că Porsche a luat-o razna prin decizia de a lansa Cayenne. O atitudine de înțeles, având în vedere că, înainte de dezvăluirea acestui „monstru” cu formă de SUV, singurele modele atipice produse de Porsche au îndrăznit doar să mute motorul în alt loc.
Ei bine, în anul 2023 să vezi un SUV cu sigla producătorului din Stuttgart nu mai e ceva nou. Nu mai tresare nimeni la vederea lui și nu mai e nimeni surprins. Ba chiar am ajuns să așteptăm versiunile noi cu înfrigurare, cu gândul la performanțele demne de invidiat pe care inginerii Porsche le reușesc de fiecare dată. Ca niște magicieni care controlează legile fizicii prin cine știe ce știință ocultă și mistică.
Dar nici măcar SUV-urile Porsche nu pot evada din constrângerile moderne care încep să ne sugrume ușor, ușor, și să ne lase din ce în ce mai puține motoare „pure” la îndemână. Sub pretextul oferirii unei alternative mai ecologice pentru clienții săi, Porsche a lansat o gamă întreagă de modele hibridizate, sub numele „e-Hybrid”.
Nu săriți cu pietre. Pentru că, de fapt, sub titulatura e-Hybrid se ascunde un lup în haine de oaie. Astăzi vom afla ce presupune sigla e-Hybrid pe un model care, la bază, este un Turbo S.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII PE CARE AM TESTAT-O:
Asadar avem un Porsche Hybrid 'Eco' de 2.6 tone. Bine ai venit in secolul 21...