Design

4.5

Porsche a avut întotdeauna o abordare conservatoare atunci când a venit vorba de design. Totul începe și se termină cu 911, iar asta se reflectă în toate modelele producătorului german. Și, deși te-ai gândi că acesta ar putea fi un handicap, lucrurile stau fix invers.

Nu știu cum reușesc designerii Porsche, dar cu fiecare model nou se autodepășesc. Dacă privești un Cayenne, vei recunoaște clar formele familiare ale unui 911, dar, cumva, SUV-ul are și un caracter propriu. Versiunea Coupe este doar un pic diferită.

Până la stâlpul central, lucrurile sunt exact la fel, iar spre zona din spate acoperișul plonjează ușor. Așadar diferențele rămân mici per total. Cumva, parcă prefer designul versiunii Coupe, dar nu aș putea spune exact de ce.

Cert este că pachetul Lightweight Sport Carbon, de care vorbeam mai sus, face o diferență uriașă, iar culoarea Peridot Metallic a întors foarte multe capete cât timp am testat acest model. Și parcă se potrivește și cu caracterul „verde” al mașinii.

Ca de obicei, Porsche îți permite să configurezi cum vrei tu Cayenne-ul tău și detalii pot fi incredibile. Poți alege inclusiv culoarea siglei din centrul roților sau cea a căpăcelelor ventilelor de la fiecare roată. 

 
  • Alfy, joi, 02.03.2023 11:15

    Asadar avem un Porsche Hybrid 'Eco' de 2.6 tone. Bine ai venit in secolul 21...

  • Banditos, joi, 02.03.2023 13:17

    Tehnologia hibrid de pe modelul asta nu are nicio legatura cu ecologia, asa cum scrie si in articol motorul electric aduce un plus de putere si cuplu. E doar o imbunatatire a unor performante deja extrem de ridicate.

  • adi_10, joi, 02.03.2023 13:49

    N-as cumpara masina asta ca deh...sunt acrii strugurii :))) dar mi-ar placea la nebunie sa plec intr-un road trip de vreo 2 saptamani prin Europa cu ea. Cred ca este o incantare sa o conduci pe drumuri ca lumea unde ai spatiu si loc sa ii activezi toate pistoanele :))

  • Snow, joi, 02.03.2023 15:19

    Ar trebui clarificat daca masina are o greutate 'la gol de 2,6 tone' cum scrie in articol sau 2275 kg ca in fisa tehnica. Diferenta de 325 kg e semnificativa. Deasemenea as vrea sa inteleg cum minunea asta a luat abia nota 4,6 iar pick up-ul Ford 4,8 ... ?

  • Andrei, joi, 02.03.2023 21:25

    Catre autor: la tinuta de drum, asteptarile legate de ruliul simtitor au fost infirmate, nu depasite. Nimic eco la monstrul asta, doar o chichita prin care producatorul a oferit si mai multa putere. Nu ca mi-as permite vreodata asa ceva, insa un 911 sau 718 sunt Porsche, asta e o strutocamila.