Motor / Transmisie
Așadar, vorbim de o mașină care își dorește să fie practică și economică, fără a pune deoparte performanța tipică unui Porsche. E oare posibil un astfel de hibrid? Trenul de rulare de sub capotă fix asta promite. E un hibrid, care reunește două soluții tehnice destul de familiare.
Practic, ne uităm la un propulsor de 2.9 litri, V6, regăsit pe o varietate uriașă de modele din grupul VAG. Acesta a fost tactat să producă 330 CP și este ajutat de un motor electric, încastrat în cutia de viteze. Acesta din urmă dezvoltă și el 136 CP. În total, Panamera 4 e-Hybrid Sport Turismo se poate baza pe 462 CP și până la 700 Nm cuplu.
Din moment ce vorbim de o mașină hibridă, motorul electric se ocupă de umplerea eventualelor goluri de cuplu în plaja de turații. Acesta chiar oferă 400 de Nm disponibili instant. Valoarea maximă este și ea atinsă la doar 1.000 RPM, ceea ce înseamnă că te vei bucura tot timpul de valuri infinite de putere.
Nu vei simți niciodată nevoia de mai mult, în ciuda faptului că un astfel de model cântărește 2.2 tone. Tracțiunea integrală, precum și transmisia automată cu 8 rapoarte și dublu ambreiaj lucrează în simbioză perfectă și o să petreci mai mult timp cu piciorul pe frână decât pe accelerație, încercând să ții totul sub control. Iar asta fără să ieși măcar din modul „Normal” de mers.
Apelează la modul Sport sau Sport Plus și vei observa, în primul rând, cât de brutale devin schimburile de treaptă, dar și cât de dură este tetiera cu sigla Porsche de pe scaunele unui Panamera. Capul tău va face cuonoștință cu ea la fiecare accelerare mai zdravănă.
Însă, partea cea mai amuzantă este că ai posibilitatea de a rula și complet electric, mulțumită modului dedicat de rulare „Electric”. Acesta reduce la tăcere V6-le de sub capotă și îi dă mașinii o atitudine demnă de Dr. Jekyll și Mr. Hyde.
cand numele masinii nu incape pe 2 randuri iti dai seama ca bullshit.ul e cat casa, la fel ca pretul