Regal
În industria auto există câteva modele care s-au remarcat prin diverse atribute. Putem să le numim repere, deși, cu siguranță, nu toată lumea va fi de acord.
Spre exemplu, pentru unii români, Dacia 1300 este un model de referință, pentru că a avut un impact uriaș în țara noastră, chiar dacă era o copie a unei mașini „din Vest”. Pentru alții, Porsche 911 va fi întotdeauna un reper, în ciuda glumelor răsuflate care îl compară cu un Volkswagen Beetle.
Pentru mine, Range Rover va rămâne întotdeauna un model legendar. Iar dacă Regina Marii Britanii l-a ales de multe ori drept mijlocul ei preferat de deplasare atunci când dorea să se afle la volan, nu văd de ce această mașină nu ar fi de ajuns și pentru noi, plebea.
Așadar, Range Rover are un loc aparte în ierarhia modelelor pe care le-am experimentat de-a lungul unei decade de jurnalism, iar modelul nou, deși nu aduce un design revoluționar la exterior, se laudă cu multe, multe alte modificări drastice acolo unde contează cu adevărat.
PREZENTAREA MAȘINII NOASTRE DE TEST ESTE AICI:
@AM, asta nu mai polueaza, ca doar de poluare vorbiti de cativa ani, misto cu V8 nu?