Interior
Cum era și normal, Range Rover Evoque face o adevărată declarație de stil la interior. După ce te urci în mașina asta, toți ceilalți rivali ți se vor părea SUV-uri de volum. Evoque duce standardul premium la un nivel foarte înalt. Plastic moale, multă piele care căptușește chiar și fețele ușilor, inserții din lemn și aluminiu. Cam toate ingredientele pe care le aștepți atunci când te desparți de câteva zeci de mii de euro.
Totul este combinat cu multe spații de depozitare, inteligent gândite, apărute chiar și în spatele consolei centrale. Și în interiorul portierelor e spațiu neașteptat de mare. Pe locurile din spate însă, spațiul pentru picioare este cel mult decent. Asta, deși Range Rover Evoque a primit un ampatament cu 2 centimetri mai mare. Spațiul la nivelul capului este bun, chiar și pe varianta cu acoperiș panoramic.
În portbagaj există spațiu suficient, chiar mai mare decât al rivalilor. Poate ajunge peână la 591 de litri dacă renunțați la roata de rezervă. Prin comparație, Audi Q3 oferă 530 de litri, BMW X2 doar 470, Jeep Compass 438 de litri, Mercedes GLA e tare zgârcit la 421 de litri, iar Volvo XC40 e undeva la mijloc cu 460 de litri. N-am uitat nici de E-Pace care trădează o înrudire cu Evoque și la acest capitol: 577 de litri.
Când vine vorba de antifonare, englezii au făcut tot ce le-a stat în putință pentru a te separa de zgomotele înconjurătoare. Și le-a ieșit, pentru că dincolo de geamuri este destul de liniște.
Am lăsat la final ergonomia, un aspect destul de important pentru un model care a renunțat aproape complet la butoane. Cele două ecrane de 10 inch de pe planșa de bord ar trebui să țină loc de butoane. Arată spectaculos, dar încă sunt de părere că operarea lor în timpul mersului ar putea fi periculoasă.
La fel spun și despre zonele tactile de pe volan. Nu e neapărat vina lor, ci vina meniului destul de alambicat al computerului de bord sau al instrumentarului de bord complet digital.
Foarte chic masinuta. Intr-adevar, mi se pare foarte potrivita pentru o gagica.