Calitate / Pret
Prețurile noului Range Rover Evoque pornesc de la 42.300 de euro pe piața din România, etichetă valabilă pentru versiunea diesel de 150 de cai putere, cu tracțiune integrală și cutie automată cu 9 trepte. Dieselul testat de mine, adică cel de 240 de cai putere, cu tracțiune integrală și cutie automată ajunge să coste 46.800 de euro. Este un preț cam piperat, dar măcar vine în standard cu faruri cu LED, oglinzi încălzite, asistență stabilitate remorcă, senzori de ploaie, jante de 17 inch din aliaj, climatizare pe două zone, volan îmbrăcat în piele, frână de parcare acționată electric, control de stabilitate împotriva răsturnării, sistem audio cu 6 difuzoare, indicatoare analogice cu computer de bord color, Bluetooth, sistemul multimedia Touch Pro cu ecran de 10 inch, cameră video spate, frânare în situații de urgență, asistent pentru păstrarea benzii de mers, senzori de parcare față și spate, Cruise Control, 6 airbaguri și airbag pentru pietoni.
Audi Q3, în versiunea diesel de 190 de cai putere, cu automată și 4x4, pleacă de la 42.500 de euro. Nici dacă alegeți versiunea S-Line nu depășește prețul lui Evoque. BMW X2 și motorul de 231 de cai putere, cu automată și 4x4, pleacă de la 43.700 de euro. Mercedes GLA păstrează și el o valoare destul de „modestă”: 40.400 de euro pentru versiunea de 177 CP, cu automată și 4x4. Nici Volvo XC40 nu întinde coarda foarte tare: costă începând cu 39.500 în versiunea de 190 CP, cu automată și 4x4. Culmea, singurul model mai scump decât Evoque este chiar fratele de concern, Jaguar E-Pace, care pleacă de la 48.600 de euro într-o configurație similară.
Dacă vrei și mai mult decât atât, Evoque este oferit în nivelurile de echipare S, SE și HSE, ultimul fiind cel testat de noi. Motorul diesel de 240 de cai putere urcă în acest caz la peste 62.000 de euro.
Foarte chic masinuta. Intr-adevar, mi se pare foarte potrivita pentru o gagica.