Design

4.5

Spiritul clasicului Quatrelle este viu prin intermediului noului Renault 4 E-Tech electric. Farurile full-LED au o semnătură luminoasă rotundă, la fel ca și vechiul R4, aripile față se continuă până în partea inferioară a spoiler-ului, iar pe părțile laterale avem 3 linii ieșite în relief.

Totodată, lângă montantul C este prezent un geam trapezoidal, iar stopurile au o formă dreptunghiulară. Toate aceste elemente fac trimitere la modelul clasic.

Pentru un plus de robustețe, la nivelul aripilor și a pragurilor sunt prezente elemente de protecție din plastic.

Jantele de 18 inch sunt oferite încă din standard și fiecare nivel de echipare vine cu un model specific de jante. De asemenea, paleta de culori exterioare include și nuanțe inspirate de culorile clasicului R4. Verde Haute-de-France este un exemplu bun.

Am lăsat la final grila frontală, pentru că merită să îi acordăm mai mult decât un rând. Noul Renault 4 E-Tech are singura grilă frontală din industrie fabricată dintr-o singură bucată (are o lungime de 1.45 metri) și care are o bandă LED neîntreruptă. Pentru efect, și logo-ul integrat în grilă este iluminat.

  • Matei_cel_nou, luni, 26.05.2025 13:30

    O mașină foarte reușită, ca și R5.

  • Jian de la Calafat, luni, 26.05.2025 21:02

    A ajuns R4e sa faca meci nul cu masa proprie a unui Talisman Tce 225! E clar. Renault este pe drumul cel bun.....:-) R4e ramane o calomnie care nu face decat sa reconfirme autocratia deciziilor tembele. Da, asta-i stare de fapt atunci cand nu exista alternativa, atunci cand suntem obligati sa digeram exclusiv abordarea EV. Tce 90 /110 sunt doua motorizari care se mulau perfect pe R4, ca sa nu mai amintesc ca-n atat de necesarele abordari ICE acest model legendar devenea si considerabil mai accesibil.

  • zarnesteanu, luni, 26.05.2025 22:32

    Mie imi place foarte mult. Nu doar ca isi respecta traditia, dar R4 se vrea varianta practica a lui R5. Masinuta are tot ce-i trebuie in afara de range. E prea putin pentru 2025, ar trebui un minim 480-500km. Daca ar avea si o viteza de incarcare buna, ar mai fi o singura problema pentru cei care stau la bloc: reteaua de incarcare. Nu stiu cum e situatia in Europa, dar in America de Nord lucrurile merg din ce in ce mai bine. Dar, ca si aici, daca ai casa si poti incarca relativ ieftin, nu vad de ce nu te-ai descurca cu un R4/R5 intr-un oras european. As zice chiar ca sunt perfecte pentru mediul urban. Sorry @Jian, n-am vrut sa pun sare pe rana :)

  • Trilulilu, luni, 26.05.2025 23:49

    400 km range declarat, dar în realitate undeva pe la jumătate?! Tragic. După ce am citit asta, restul este inutil.

  • Elektrikkk, marţi, 27.05.2025 00:00

    Nu sunt fan Renault dar R5 foarte reușită iar R4 şi mai şi !! Bravo Renault ! Plus, consumul de 16 kwh / 100 km pe autostradă este foarte bun !! Oricum la un mers real mediu oraş / autostradă ai un 300 km asiguraţi, ceea ce pentru România este îndeajuns.

  • Alin, marţi, 27.05.2025 19:40

    Ahahahha, ce preturi de nebuni. Pret de pornire 35.000 euro. Ahahha, pt o tigaie lowcost, Pret corect 10.000 euro cu indulgenta. si maxim 12k Acum intelegem de ce urla hotii astia imputiti la politicienii UE ca nu vor masini din china. Piata libera e buna numai cand castiga ei, dar cand concurenta e corecta, nu le convine, ca vor sa se imbuibe pana explodeaza profitul din ei. Cum mah, sa ceri 37.000 eur pe tigaia asta. Mai ai vreo 2000 euro si cumperi tesla 3, care e lider ca electric, iun toate aspectele.