Consum

4.0

5.9-6.2 litri/100 de km. Acesta este consumul pe care îl declară francezii pentru această motorizare.

În prima zi de test, noi am acoperit 220 de kilometri, iar primii au fost printr-un București foarte aglomerat. Apoi am avut o porțiune bună de autostradă și câteva zeci de kilometri de drum național. La final, computerul de bord indica un consum de 7.4 litri/100 de km.

Drumul de întoarcere a fost, logic, în sens invers. Tocmai de aceea, până la autostradă, Captur facelift a consumat 5.4 l/100 de km, așadar pe drum național. Consumul a urcat la 6.5 litri/100 de km după mersul pe autostradă, iar la destinație am ajuns cu 6.8 litri/100 de km.

Așa cum spuneam, segmentul din care face parte Renault Captur include peste 20 de modele. Nu avem cum să le analizăm pe toate, din punct de vedere al consumului, așa că voi alege trei dintre ele.

De pildă, Skoda Kamiq (1.5 TSI, 150 CP, DSG) consumă 5.8 litri/100 de km, Nissan Juke (hibrid, 143 CP) consumă 5.1 litri/100 de km, iar Citroen C3 Aircross, cu al său motor de 1.2 litri cu 130 CP, consumă 6.2 litri/100 de km.

Așadar, la prima vedere, Captur se poziționează în a doua jumătate a topului atunci când vine vorba despre consum.

  • ds, vineri, 01.11.2024 13:37

    "câțiva zeci de kilometri" Pe bune? Mă copii, acordul se face cu numeralul, indiferent de genul substantivului care urmează după "zeci". Hai, să vă fie mai ușor: Câte zeci? Câteva. Sau, câți zeci? Câțiva? Așa că faceți bine și corectați. Și mai puneți mâna și verificați textele că vă faceți de pomină cu greșeli de clasa a șaptea.

  • !!!, vineri, 01.11.2024 14:02

    Ai ramas in urma, baiatu' meu. Vezi ca_Captur Facelift are patru stele la testele Euro NCAP, nu cinci. Pune mana si corecteaza rapid, ca-i o greseala semnificativa.

  • Volvo franchise, vineri, 01.11.2024 14:06

    Ante facelift - Vmax 205 km/h Post facelift - Vmax 180 km/h

  • ds, vineri, 01.11.2024 14:50

    Adică bateți câmpii cu cele 5***** pe care le puneți voi! Asta vrea să spună @! - ocupanți adulți 76% - ocupanți copii 80% - pietoni 76% - sisteme de siguranță 69% Chiar vă faceți de râs.

  • ^, vineri, 01.11.2024 15:57

    Ce naibii sa se mai faca de ras? Vorbim despre automarket, site-ul care i-a acordat trei stele Daciei Spring la capitolul Siguranta, in conditiile in care aceasta s-a facut de ras la testele Euro NCAP si nu a obtinut decat una singura (cu un nivel de protectie de 49% pentru ocupantii adulti!!!). "That ship has sailed", dupa cum ar zice un mester.

  • DAN, vineri, 01.11.2024 19:14

    Toate bune si frumoase, dar nu inteleg de ce la un motor pe benzina modern si mai ales cu sistem mild hybrid (care ar trebui sa mai umple eventualul gol de turbo) inca exista o intarziere inexplicabila la acceleratii bruste. Au ajuns cumva cutiile cu convertizor (cele bune evident, precum ZF) sa fie mai rapide in reactii ca cele cu dublu ambreiaj? Ciudat.

  • K62i, vineri, 01.11.2024 19:24

    serios? cum faceti calculul de consum? ceea ce afișează calculatorul? nu prea este real ,consumul rel se face se la plin la plin ,conform km efecruati, calculatorul face media pe ultimii o suta de km!

  • Banditos, vineri, 01.11.2024 20:24

    @K62i..."calculatorul face media pe ultimii o suta de km!" ????

  • StM, vineri, 15.11.2024 21:03

    Ciudata asta cu viteza maxima. Sa intelegem ca asta e cu facelift si cu limitare? Ca alta explicatie nu ar fi. Sau e vorba de o greutate mult mai mare? Sau o altfel de softare a cutiei de viteze? Ceva nu miroase bine...