Tinuta de drum
Clio păstrează arhitectura punții spate cu o punte semirigidă. Nu își propune să se transforme într-un sportiv al segmentului. Pentru asta există Fiesta. Modelul francezilor continuă să se axeze pe confort și pe o ținută de drum relaxată. Faptul că are la bază o nouă platformă se simte. Mai ales atunci când vine vorba de filtrarea suprafețelor cu o calitate proastă.
Evora este un orășel ale cărui străzi sunt pavate cu piatră cubică. O suprafață de rulare excelentă pentru a testa amortizoarele și suspensia. E un sentiment plăcut. Suspensia este bine antifonată, omogenă, capabilă să te separe foarte bine de neregularități. La viteză mare, amortizoarele parcă își fac și mai bine treaba. Trădează mici slăbiciuni la trecerea peste limitatoare de viteză, însă nu e deranjant. E clar că noul Clio vine cu o ținută de drum mult mai elaborată și mai bine închegată decât cea a vechiului model.
Atunci când ajungeți pe porțiuni de drum cu viraje mașina continuă să trădeze ruliu și să îți sugereze că nu acolo e zona în care se simte cel mai bine. Poate viitorul Clio RS.
Direcția, deși are o demultiplicare mai mică decât cea a vechiului model, rămâne în continuare relaxată pentru o rulare sportivă. În oraș însă, este o adevărată plăcere. Volanul este perfect asistat, iar manevrele se execută foarte ușor.
Actually not that bad!