Design
Ce se întâmplă atunci când nu citești eticheta și speli lâna la 40 de grade? Intră la apă. Cam așa s-a întâmplat și cu noul Clio. Renault a spălat la 40 de grade un Megane din lână și cașmir și a ieșit Clio.
O mașină care îi seamănă foarte mult, dar are dimensiuni ceva mai mici. O decizie înțeleaptă, având în vedere că vechea generație Clio a avut un succes nebun tocmai fiindcă a adoptat un design emoțional, plăcut maselor. Noul Clio continuă evoluția de design, chiar dacă în partea frontală ar putea fi acuzat de uniformizare, pentru că blocurile optice aduc foarte mult cu cele ale lui Megane și Talisman.
Spre deosebire de multe dintre modele de segment B, Clio vine cu o mulțime de soluții de personalizare. Sunt 11 culori de caroserie, printre care și acest Valencia Orange, testat și de mine, despre care Renault susține că este aplicat printr-un proces inedit în industria auto.
Există pachete care aduc elemente vopsite contrastant, există jante care ajung până la 17 inch și o mulțime de elemente cromate. Și ca să ne demonstreze atenția la detalii, Renault ne-a spus că până și antena radio poate fi de două feluri.
Pentru cei care caută o oaie în piele de lup, Renault oferă și pachetul RS Line, care înlocuiește vechiul GT Line. Vine cu un spoiler diferit, cu prize de aer inspirate din Formula 1, cu o grilă de tip fagure, cu logo-uri RS, cu jante de 17 inch în standard, cu un deflector fals, cu un ornament cromat pentru evacuare, cu praguri distincte și cu un interior croit de asemenea sportiv.
Actually not that bad!