
Carismă franceză
Clio este Renault, iar Renault este Clio. Știu că de cele mai multe ori producătorii de automobile tind să exagereze atunci când vine vorba despre mașinile lor, la fel cum fiecare părinte își laudă odrasla, dar, în cazul lui Clio, francezii nu au greșit cu nimic.
Clio este, într-adevăr, un model de referință pentru Renault. În ultimii 35 de ani au fost comercializate peste 17 milioane de exemplare la nivel global. Modelul subcompact străbate în lung și în lat 120 de țări de pe întreg mapamondul.
Noua generație, a șasea din istoria acestui model, a debutat în toamna acestui an. Noi am zburat atunci, în mare secret, la Paris pentru a o vedea înaintea tuturor. Acum a venit momentul să o conducem, iar pentru asta ne-am deplasat pe malul Oceanului Atlantic, în Portugalia.
Înainte de toate, avem pentru tine un video cuprinzător cu mașina noastră de test.
PREZENTAREA VIDEO A NOULUI RENAULT CLIO






Atunci cand pui sechestru pe performanta -doar acei meschini 180 km/h-, musai ca situatia-i scapata de sub control, chiar si atunci cand facem vorbire de un model de clasă mică. Sa refuzi clientului beneficiul de a se bucura de intreg potentialul unui 1.8L, doar pentru a te pozitiona intr-o cat se poate de discutabila filosofie -slow it's always safety- face din Renault un producator preponderent nefrecventabil. Renault tre' sa priceapa ca abordarea Volvo cu privire la top speed nu-i generatoare de beneficii, ba din contra...