
Performante
Mulțumită celor 160 de cai putere, dar și cuplului instant al motorului electric, Clio 6 ajunge la 100 de km/h în 8.3 secunde și la o viteză maximă de 180 km/h.
Peugeot 208 Hybrid are la bază un motor de 1.2 litri, cu trei cilindri, și poate fi comandat într-o versiune cu 145 de cai putere. Modelul francez sprintează până la 100 de km/h în 8.1 secunde și până la o viteză de top de 210 km/h.
Toyota Yaris Hybrid mizează pe un motor de 1.5 litri și oferă cea mai mică putere dintre cele 3, adică 116 cai putere. Repriza 0-100 km/h durează 9.7 secunde, iar viteza maximă ajunge la 175 km/h.
-
Hipoacuzicu', luni, 22.12.2025 11:59
@Automarket Ați atins, tangential, si subiectul privind motorizarea de baza pentru Clio Mk VI. Este momentul oportun sa risipim dilemele multor profani, mai ales ca de acest propulsor beneficiaza si Logan/Sandero in segmentul respectiv. 115 CP reprezinta valoarea marketizata De fapt, cifrele seci suna astfel: 114 CP / 190 Nm ----- MT6 & EDC6 ....iar in cazul in care acelasi motor functioneaza atat cu benzina, dar si cu GPL, cifrele sunt: 114 CP / 190 Nm-----benzina 122 CP / 197 Nm------GPL
-
Calingura, luni, 22.12.2025 13:22
Cine ii spune Purosangue acestui Clio? :) Masina pare un pas inainte fata de ce stim de la Clio dar nu este cam mare nota 4,6?
-
R.S. Cup, luni, 22.12.2025 14:19
Urata masina la exterior. Modelul anterior arata mult mai bine. Sa nu aud de "struguri", ca imi permit orice Renault, si nici de alte critici, ca din timp ce am spus ca modelul anterior arata mai bine, inseamna ca nu sunt anti-Renault.
-
ds, luni, 22.12.2025 14:33
Mirarea mea este că până acum Renault & Dacia sunt cam singurii producători care oferă gpl+hibrid+cutie automată
-
Matei_cel_nou, luni, 22.12.2025 16:27
Mașina e foarte reușită și pare excelentă tehnic. O opțiune foarte interesantă într-o zonă de piață aglomerată dar afectată de preturi mari. Designul, însă, e... marmite. Marketingul a decis că în loc să se inspire de la suratele mai mari și mai arătoase, e mai potrivit un design agresiv care va atrage pe unii și oripila pe alții. Mie nu îmi place și mi se pare nepotrivit cu performanța oferită. 1.2l și arată de parcă mânancă asfaltul.
-
nsrei, luni, 22.12.2025 18:50
Salut Matei,. Uita te te rog la testul video ncap impact cu stâlp.lateral la 32 kmh. (Minutul 1:21) Apoi uita te la aceleași test cu un VW polo vechi de 8 ani. (2017) Chiar și tu vei înțelege IMEDIAT care dintre ele e mai reușită și excelentă tehnic.
-
aha, luni, 22.12.2025 18:52
Comparatia cu Purosangue e de-a dreptul hilara. Asemenea notei finale, desigur. PS: Ar fi fost frumos ca autorul acestui articol sa ne spuna si ce Infiniti vede el in acest Renault Clio.
-
Matei_cel_nou, luni, 22.12.2025 18:55
Uită-te și tu la protecția copiilor, asta dacă tot alegem teste pe sprânceană. Fiecare cu ce-l doare.
-
nsrei, luni, 22.12.2025 19:04
Ai dreptate dar stâlpul ăla doare rau
-
pipo, luni, 22.12.2025 21:11
Da, eu sunt de acord cu Matei aici, cel puțin partea frontală este exagerat de agresiva pentru acest model. Nu arata rau, dar parca nu își are locul. Dar cea mai neagra bila imi pare felul cum francezii au ales sa trateze pasagerii spate. Da, e un model de clasa mica , dar știu și ei foarte bine ca pentru mulți europeni din aglomerări urbane, Clio poate reprezenta o mașină de familie sau chiar sunt zone / tari întregi unde aceasta clasa este preponderent folosita ca mașină de familie - vezi Italia, Grecia, sa. La nivelul asta de pret uluitor, la care s-a ajuns , sa nu oferi, în 2025 , porturi USB, aeratoate ( imi pare incredibil, dar eu asa înțeleg din text) sau chiar și cotiera , este o bătaie de joc , părerea mea. Nu mai zic de plasticul penal și spațiul care nu a evoluat mai deloc de 2-3 generații încoace. Gabaritul a tot crescut, dar nu în folosul clienților. Dezamăgitor pentru un producător cu o asemenea expertiza în aceasta clasa. Și apoi ne minunam ca vin chinezii și vând p-aici.
-
Andrei, luni, 22.12.2025 21:32
Nici spațiul nu e foarte generos dar asta a fost mereu o caracteristică la Clio. Am testat variantele anterioare, dacă ești înalt și/sau masiv nu e o mașină confortabilă. E mai ok in 208.
-
alex_cu_a_mic, luni, 22.12.2025 21:53
"un propulsor mai pe placul est europenilor [...] așa numitul 1.2 Eco-G" oare Italia si Olanda fac parte tot din Europa de Est? Ca si pe acolo duduie GPL-ul. Of ce rasini mai au unii, mai ales din presa si influensareala.
-
@alex cu creier mic, marţi, 23.12.2025 01:08
Italia GPL 9%, BEV 12% (noiembrie 2025) Olanda GPL 0.5%, BEV 40% (octombrie 2025) Duduie la 0.5% :)) Tu ori ești foarte prost ori ești un propagandist low cost.
-
fumante, marţi, 23.12.2025 01:51
e urata. sunt convins ca e o masina buna pe dedesubt, insa e urata. ce sa ne mai ascundem. e urata. period. nu te poti uita la ea. atat de urata e. cand au aprobat aia care au aprobat, erau pe fumante. pe fumante din alea belea blanao marfa. pe afara nimic senzual, nimic dulce, nimic pasional, nimic emotie. inauntru au copiat opel astra peugeot 308 sau ce nume le mai dau in zilele noastre. si care s-au vandut pana acum 2. fix 2. am vazut pe strada 2 pana acum doar doua, fix 2 opel astra si peugeot whatever. forme geometrice, unchiuri ascutite, negru si negru si iar negru. nimic cute, pretty, chic, joyful. nimic. nimic. erau pe fumante rau. oamenii vor sa aiba masini joyful, chic, pretty. calde, primitoare. astea 3 masini acum inauntru au exact scanduri rupte de la grajd batute unele peste altele in cuie ca sa aiba aspect de unghiuri si geometrie si acoperite cu pulbere neagra ca sa imite piano black. sau mai stiu eu ce bullshit baga ei in mapa de presa. nu e nici macar negru sobru, ca la limuzinele germane de acum de 30 de ani, e negru cioclu negru funerar. interiorul arata exact ca un sicriu negru. o sa vanda fix 3, dar fix 3. doar 3. o sa vanda 2, precum opel astra si peugeot whatever si o sa mai vanda inca una unui nostalgic care cauta emotia unui clio din trecut. atat. astea 3 o sa vanda.
-
Matei_cel_nou, marţi, 23.12.2025 02:51
Ești răutăcios! Poate a primit bonusul de Crăciun în natură, spirt Mona, și a confundat Olanda cu Kaliningrad. Care, într-adevăr, nu e în Europa de est.
-
Kap, marţi, 23.12.2025 12:03
Alex are perfectă dreptate aici, văd că există și un nărav comun între mârlanul de Vitan care se vrea premium și unii exaltați criptocurentați: prejudecata că GPL ar fi pentru săraki iar cei ce se cred EVoluați se pot uita de sus (sau de jos de pe bordură, oriunde își petrec pe telefon așteptarea la priză). După mintea lor Italia e-n vest doar dacă le servește în exagerări. Una e ce se vinde, alta e ce se folosește (a propos, conversiile către GPL nu sunt raportate, din păcate aici vedem doar mașinile bi-fuel din uzină): Parc CIRCULANT nu ce se vinde: Italia: BEV 0.5% Gaz metan 2.3% GPL 7.4% Croația: BEV 0.4% GPL 3.1% Polonia: BEV 0.3% GPL 12.7% Olanda: BEV 4,9% GPL 1% Cehia: BEV 0,3% GPL 1,6% Media UE: benzină 50.0% motorină 39.5% electrice cu baterie 1.8% (!!!) gaz metan 0.6% GPL 2.6% https://www.acea.auto/files/ACEA_Report_-_Vehicles_on_European_roads_2025.pdf
-
Matei_cel_nou, marţi, 23.12.2025 12:33
Are pe naiba! Parcul auto e irelevant când vorbim de piață. Piața e ce se cumpără acum, nu ce s-a cumpărat în ultimii 50 de ani. După mintea voastră bine odihnită și VW Beetle duduie pe piață, că sunt destule în parcul "circulant". Nu mai zic de Dacia 1310. Plus că nici așa nu "duduie" in Olanda. 1% :) Poate doar dacă îți bagi un deget in ureche și unul în dos, să închizi circuitul. Apropo de prejudecată: s-a fumat asta cu așteptatul pe bordură. Era înainte de plimbatul 3h prin Kaufland. Acum e la modă că nu poți face 1000km fără oprire. Modernizează-te și tu, ce dracu', vine 2026 și tu încă asculți caseta cu Ace of Base în cazanul cu GPL.
Atunci cand pui sechestru pe performanta -doar acei meschini 180 km/h-, musai ca situatia-i scapata de sub control, chiar si atunci cand facem vorbire de un model de clasă mică. Sa refuzi clientului beneficiul de a se bucura de intreg potentialul unui 1.8L, doar pentru a te pozitiona intr-o cat se poate de discutabila filosofie -slow it's always safety- face din Renault un producator preponderent nefrecventabil. Renault tre' sa priceapa ca abordarea Volvo cu privire la top speed nu-i generatoare de beneficii, ba din contra...