Renault Clio facelift

1.5 Diesel Turbo (Energy dCi) 110CP Man6 Intens

Performante

3.0

Deși Clio dCi 110 oferă aproape cele mai bune resurse din segment, francezul nu se descurcă prea bine atunci când aducem în discuție performanțele.

Cel mai agil model din clasă este versiunea de 120 CP a lui Fiesta. Modelul constructorului american reușește să accelereze de la 0 la 100 km/h în 9.0 secunde. Skoda Fabia cu unitatea diesel de 105 cai reușește aceeași repriză în 10.3 secunde, în timp ce Citroen C3 cu motorul de 99 de cai face același sprint în 10.6 secunde. Chiar și Toyota Yaris cu propulsorul de 90 de cai reușește un 0 - 100 km/h în 10.8 secunde.

Renault Clio facelift poate accelera de la 0 la 100 km/h în 11.2 secunde, trădând faptul că inginerii Renault au costruit acest motor în special pentru consum. În același timp, Dacia Sandero (90 CP), Nissan Micra (90 CP) și Opel Corsa (95 CP) reușesc aceeași performanță în 11.8 - 11.9 secunde.

Dacă vom compara viteza maximă, Clio facelift poate rula până la 194 km/h. Singurul model din segment care poate trece de această valoare este Ford Fiesta.

  • Mihai, marţi, 26.09.2017 17:26

    Poate vedem si pe Logan/MCV/Sandero motorul de 1.5-110cp. Eu il am in versiunea de 105 cp pe Megane 2 si sunt foarte multumit.

  • Catalin, marţi, 26.09.2017 22:56

    Un film pe care unii poate deja l-ati vizionat, dupa ce ati citit comentariile de la testul cu noul Fiesta... care spune cate ceva despre Clio, poate chiar surprinzator pentru cei care inteleg spaniola: https://www.youtube.com/watch?v=9aWcqRgDjR8

  • Edikkk, miercuri, 27.09.2017 09:55

    desi motoarele termice sunt uzate moral, depreciate deja chiar daca este noua.... totusi 110 CP pentru clasa compacta, este un vis ! acum multe generatii la clasa compacta multe, foarte multe nu treceau nici de 80 CP , decat versiuni GT, S, etc Sa spunem si faptul ca chiar daca cutia de viteza manuala si ea, impreuna cu masinile pe ICE sunt uzate moral, este de APRECIAT faptul ca are 6 trepte ! ceea ce inseamna un consum foarte bun nu numai in oras pentru un diesel, dar cel mai bun consum extraurban !! Repet, ca o masina care nu este hibrida / semi-electrica este o masina foarte reusita. PS: acum imaginati-va ca ar avea acest Clio, exact acelasi motor diesel de 110 CP in relatie cu un motor electric pe sistemul e-power de la Nissan !!!! O ASTFEL DE MASINA SEMI-electrica ar fi masina perfecta de trecere de la masinile full-termice la masinile full-electrice si ar domina pur si simplu piata auto (cele 80% procente din piata - non full-electric) ! Ar fi avut recuperare regenerativa la franare si ar duce un consum MAI BUN cel consumul EXCELENT DE BUN al Nissan Note e-power pe benzina (care bate Toyota hibrid cu usurinta), si apoi un confort de condus auto fara egal (condusul cu un singur picior ---- cu o singura pedala, exact gen e-pedal de la new Nissan Leaf - o bijuterie de masina electrica, un exemplu clar de urmat, pe langa Tesla) (condusul cu o singura mana --- nu ai schimbator de viteza, nimic, tot rulajul este full-electric) !!!! Din pacate Nissan dupa ce deschide poarta lui e-power din Japonia catre Indonesia si Filipine, acum incearca sa introduca modelul in India !! Nu inteleg, cum de nu il fac global inca si nu il aduc in Europa, unde ar rupe vanzarile. Mai ales un astfel de sistem cu adevarat hibrid, un sistem semi-electric sprijinit de un motor diesel economic ar rupe toate topurile si ar elimina practic vanzarile de masini full-termice.