Interior
Renault a modificat pe ici-colo interiorul lui Clio odată cu facelift-ul fin aplicat mașinii. O chestie cumva normală în lumea auto în contextul în care modelul de clasă mică nu a trecut printr-o schimbare de generație.
Calitatea materialelor din plastic folosite de Renault în zona superioară a planșei de bord este îmbunătățită: suprafețele sunt ceva mai moi și prietenoase la atingere, însă efectul produs asupra simțului tactil devine supărător atunci când ajungi în zona tunelului median. Planșa de bord poate fi personalizată cu diverse inserții colorate, iar rama ecranului sistemului de infotainment este realizată dintr-un plastic negru lucios: plăcut la o primă vedere în fotografii, dar extrem de greu de curățat în viața reală.
Scaunele lui Clio facelift sunt ceva mai confortabile. Alături de suspensia setată perfect pentru a absorbi denivelările covorului asfaltic și de poziția joasă de conducere modelul francez devine un adevărat partener de cursă lungă. Cu ceva mai mult material insonorizant care să țină la distanță zgomotele neplăcute, Clio poate deveni partenerul ideal.
Așa cum ne-am obișnuit, modelul constructorului francez vine cu spații de depozitare corect dimensionate. Probleme apar în dreptul suporturilor de pahare de pe tunelul median, care nu sunt destul de adânci și au un diametru redus.
Deși Renault Clio facelift folosește un plafon plonjat, pasagerii care vor călători pe bancheta din spate nu vor avea probleme în ceea ce privește spațiul la nivelul capului dacă nu au o înălțime mai mare de 1.80 metri. De asemenea, o călătorie mai lungă ar trebui făcută doar în patru, întrucât al treilea loc de pe bancheta din spate este destul de înghesuit.
Poate vedem si pe Logan/MCV/Sandero motorul de 1.5-110cp. Eu il am in versiunea de 105 cp pe Megane 2 si sunt foarte multumit.