Renault Clio facelift

1.5 Diesel Turbo (Energy dCi) 110CP Man6 Intens

Calitate / Pret

4.5

Renault Clio facelift are un preț de pornire de 10.700 de euro cu TVA. Pentru această sumă vei primi motorizarea de 1.2 litri 16V de 75 de cai putere. Cel mai accesibil diesel are 75 de cai putere și este disponibil începând cu 12.500 de euro.

Motorizarea de 110 cai putere este disponibilă începând cu nivelul de echipare Intens, al patrulea din cele cinci disponibile pe Clio. Astfel, vei avea de scos din buzunar cel puțin 15.800 de euro.

Campionul segmentului atunci când aducem în discuție segmentul preț rămâne Dacia Sandero facelift. Pentru varianta diesel de 90 de cai în echiparea Prestige ai de achitat 12.400 de euro. Citroen C3 în varianta de echipare Shine cu motorul de 99 de cai pleacă de la 15.300 de euro. Totuși, nu trebuie să uităm că Renault Clio vine cu resurse mult mai bune. 

În rest, toți concurenții din gamă vin cu prețuri mai mari decât cele practicate de Renault, dar și cu motoare în general mai slabe la nivel de putere. Nu că asta ar ajuta mult modelul Renault - vezi capitolul Performanțe.

  • Mihai, marţi, 26.09.2017 17:26

    Poate vedem si pe Logan/MCV/Sandero motorul de 1.5-110cp. Eu il am in versiunea de 105 cp pe Megane 2 si sunt foarte multumit.

  • Catalin, marţi, 26.09.2017 22:56

    Un film pe care unii poate deja l-ati vizionat, dupa ce ati citit comentariile de la testul cu noul Fiesta... care spune cate ceva despre Clio, poate chiar surprinzator pentru cei care inteleg spaniola: https://www.youtube.com/watch?v=9aWcqRgDjR8

  • Edikkk, miercuri, 27.09.2017 09:55

    desi motoarele termice sunt uzate moral, depreciate deja chiar daca este noua.... totusi 110 CP pentru clasa compacta, este un vis ! acum multe generatii la clasa compacta multe, foarte multe nu treceau nici de 80 CP , decat versiuni GT, S, etc Sa spunem si faptul ca chiar daca cutia de viteza manuala si ea, impreuna cu masinile pe ICE sunt uzate moral, este de APRECIAT faptul ca are 6 trepte ! ceea ce inseamna un consum foarte bun nu numai in oras pentru un diesel, dar cel mai bun consum extraurban !! Repet, ca o masina care nu este hibrida / semi-electrica este o masina foarte reusita. PS: acum imaginati-va ca ar avea acest Clio, exact acelasi motor diesel de 110 CP in relatie cu un motor electric pe sistemul e-power de la Nissan !!!! O ASTFEL DE MASINA SEMI-electrica ar fi masina perfecta de trecere de la masinile full-termice la masinile full-electrice si ar domina pur si simplu piata auto (cele 80% procente din piata - non full-electric) ! Ar fi avut recuperare regenerativa la franare si ar duce un consum MAI BUN cel consumul EXCELENT DE BUN al Nissan Note e-power pe benzina (care bate Toyota hibrid cu usurinta), si apoi un confort de condus auto fara egal (condusul cu un singur picior ---- cu o singura pedala, exact gen e-pedal de la new Nissan Leaf - o bijuterie de masina electrica, un exemplu clar de urmat, pe langa Tesla) (condusul cu o singura mana --- nu ai schimbator de viteza, nimic, tot rulajul este full-electric) !!!! Din pacate Nissan dupa ce deschide poarta lui e-power din Japonia catre Indonesia si Filipine, acum incearca sa introduca modelul in India !! Nu inteleg, cum de nu il fac global inca si nu il aduc in Europa, unde ar rupe vanzarile. Mai ales un astfel de sistem cu adevarat hibrid, un sistem semi-electric sprijinit de un motor diesel economic ar rupe toate topurile si ar elimina practic vanzarile de masini full-termice.