Tehnologie
La acest capitol știu ce v-ați dori să citiți. Însă, nu e nici urmă de Open R Link pe noul Clio facelift. Adică nu o să vedeți sistemul multimedia dezvoltat de Renault împreună cu Google și folosit de Megane electric, Austral și Rafale. Păcat, pentru că vorbim de vârful tehnologiei auto din segmentul de volum. Însă, de înțeles, având în vedere platforma pe care e dezvoltat Clio.
Totuși, clienții vor găsi destule îmbunătățiri și pe clasicul sistem Easy Link. Ai suport Apple CarPlay și Android Auto fără fir, ai o navigație cu informații din trafic (uneori mai scapă informații prețioase) și ai un meniu ușor modificat. Totul poate fi oglindit pe un ecran de 7 inch, orizontal, pe versiunile de bază, sau pe un ecran de 9.2 inch, vertical, pe versiunile de top.
În spatele volanul o să găsești, fie un ecran de 7 inch, pe versiunea de bază, fie un ecran de 10 inch pe Techno și Esprit Alpine. Acesta are o grafică bună, informațiile sunt concentrate corect, iar afișajul se poate schimba în funcție de modul de rulare ales prin intermediul My Sense.
Pe lista de dotări o să găsești doar climatizare pe o singură zonă, un sistem audio Bose, camere cu vedere la 360 de grade (calitatea imaginii nu este excelentă) și scaune încălzite. De asemenea, noul Clio facelift oferă, încă din standard, faruri cu LED. Acestea au acum 5 module, spre deosebire de 3, câte avea pe versiunea prefacelift.
Superba masinuta. Varianta Alpine e senzatie. Consumul acela pe benzina e intr-adevar incredibil. Bravo Renault! Ati reusit sa mentineti pe piata o solutie excelenta. Vorba americanului: Never change the winning formula!