Tehnologie

3.5

La acest capitol știu ce v-ați dori să citiți. Însă, nu e nici urmă de Open R Link pe noul Clio facelift. Adică nu o să vedeți sistemul multimedia dezvoltat de Renault împreună cu Google și folosit de Megane electric, Austral și Rafale. Păcat, pentru că vorbim de vârful tehnologiei auto din segmentul de volum. Însă, de înțeles, având în vedere platforma pe care e dezvoltat Clio.

Totuși, clienții vor găsi destule îmbunătățiri și pe clasicul sistem Easy Link. Ai suport Apple CarPlay și Android Auto fără fir, ai o navigație cu informații din trafic (uneori mai scapă informații prețioase) și ai un meniu ușor modificat. Totul poate fi oglindit pe un ecran de 7 inch, orizontal, pe versiunile de bază, sau pe un ecran de 9.2 inch, vertical, pe versiunile de top.

În spatele volanul o să găsești, fie un ecran de 7 inch, pe versiunea de bază, fie un ecran de 10 inch pe Techno și Esprit Alpine. Acesta are o grafică bună, informațiile sunt concentrate corect, iar afișajul se poate schimba în funcție de modul de rulare ales prin intermediul My Sense.

Pe lista de dotări o să găsești doar climatizare pe o singură zonă, un sistem audio Bose, camere cu vedere la 360 de grade (calitatea imaginii nu este excelentă) și scaune încălzite. De asemenea, noul Clio facelift oferă, încă din standard, faruri cu LED. Acestea au acum 5 module, spre deosebire de 3, câte avea pe versiunea prefacelift.

  • PMC, luni, 10.07.2023 10:37

    Superba masinuta. Varianta Alpine e senzatie. Consumul acela pe benzina e intr-adevar incredibil. Bravo Renault! Ati reusit sa mentineti pe piata o solutie excelenta. Vorba americanului: Never change the winning formula!

  • Andrei, luni, 10.07.2023 10:59

    O masina reușită!

  • nope, luni, 10.07.2023 12:57

    Ce incarcata e fatza. Zici ca e Pom de Craciun. Mai buna era varianta pre-facelift

  • Mircea Badea, luni, 10.07.2023 15:45

    nu se mai dezmembreza in mers? 15k maxim full piele? :)

  • ingerulol, luni, 10.07.2023 17:06

    Pai care este prețul sa vedem de înseamnă accesibil. Eu l am găsit cu 26k ceea ce mi se pare jenant de mult pentru un rahat de mașină mini

  • Tui, luni, 10.07.2023 21:03

    @PMC - ăla-i consum bun?! Skoda Octavia break 2022, 1.5turbo benzină, mediu după 34000km, consum mediu 6,7 fără exagerări, dar fără mers la consum. Mașină de 1600kg.

  • @Mirciulică, marţi, 11.07.2023 10:13

    Chestia cu dezmembratul în mers o găsești la bmw-uri aduse din Jermania. 16 milioane de clienți zic că nu, dar se mai găsește câte un deștept care își pune el întrebări existențiale și ar vrea să coste maxim 15 mii : ))))) că deh, sunt cam acri strugurii.

  • Banditos, luni, 24.07.2023 17:32

    Motorizarile sunt taman bune pentru un carucior de supermarket si atat,iar la banii pe care-i cer baietii de la Renault pe jucaria asta mai bine-ti iei un second diezel de 3-4 ani cu garantie de la reprezentanta!