Renault Clio RS Trophy
Aprig
Francezii de la Renault au decis să producă o variantă mai ”supărată” a lui Clio RS, drept răspuns pentru fanii generației precedente care se plângeau de faptul că modelul de performanță din Hexagon nu este suficient de hardcore pentru gusturile lor.
Rezultatul se numește Renault Clio RS Trophy 220 și, după cum îi spune și numele, dezvoltă 220 CP. Varianta Trophy nu a renunțat la transmisia automată cu două ambreiaje EDC, dar a îmbunătățit-o, iar același lucru s-a întâmplat cu șasiul, suspensia și direcția. În urma modificărilor, Clio RS Trophy poate să le spună câteva vorbe detractorilor și să închidă definitiv disputa privind introducerea unei transmisii automate în această gamă.
Modificările i-au adus lui Clio RS o rigiditate net superioară celei prezentate de generația precedentă a modelului, alături de o doză de brutalitate mai rar întâlnită în segment. Toate acestea vin la pachet cu o mașină care poate fi docilă și cu care poți să mergi la birou în fiecare zi lucrătoare, la cumpărături în weekend și chiar și în vacanțe liniștite. Depinde cât de tare apeși accelerația.
@Automarket: O intrebare sincera: Cum vi se pare noul 1.6t comparativ cu vechiul 2.0 aspirat ? Care e mai placut la condus ? La sunet ?