Renault Clio RS facelift -

1.6 Benzina Turbo 220CP Aut6 RS Trophy

Consum

4.5

Dacă aruncăm o privire atentă în segmentul Hot Hatch-urilor de clasă mică vom vedea că majoritatea oferă un consum mediu mixt cuprins între 5.4 și 6.1 litri la suta de kilometri. Singurul model care întoarce cărțile înainte de River este Corsa OPC, cu un consum mediu anunțat de producător de 7.5 litri la suta de kilometri. Cel mai frugal model din segment este Peugeot 208 GTi, același produs care poate să bată Clio RS Trophy facelift pe sprintul 0–100 km/h.

Între versiunea RS și cea RS Trophy, Renault nu anunță nicio diferență de consum. Media promisă de constructor este de 5.9 litri/100 km. În viața reală, lucrurile se schimbă destul de mult. Am învârtit Clio RS Trophy pe mai bine de 400 de kilometri, iar la final computerul de bord afișa 8.5 litri/100 km, o valoare normală pentru un model cu asemenea performanțe.

Momentan, nu vedem niciun motiv pentru care ai cumpăra un Clio RS Trophy facelift pe care să-l învârți doar între bordurile orașului, dar te anunțăm de pe acum că valoarea consumului urban o să ajungă la 11–12 litri/100 km în funcție de stilul de mers. Cei 220 de cai putere nu se vor mulțumi cu puțin, iar dacă talpa ta este grea mai tot timpul zilei vei avea nevoie de un abonament premium la o benzinărie bună. 

  • ioi, joi, 29.06.2017 15:37

    Superba masinuta

  • vianu, joi, 29.06.2017 16:21

    Pe naiba, vorbesti numai prostii: nu e Euro 2, nu e folosita decat un pensionar in WE, n-are DPF-ul eliminat si n-are cruciulita in parbriz si motorul e un pitic de 1.6L. Si ce e mai rau e ca e facuta de frantuji si peste toate nu e pe motorina. ...plus ca e turbo

  • Cineva, joi, 29.06.2017 17:21

    Tare de tot jucaria ! Daca era si coupe era si mai bine.

  • ioi, joi, 29.06.2017 19:23

    @vianu :-DDD

  • Recomandare, vineri, 30.06.2017 12:41

    Nu ar fi mai bine sa comparati masina testata (25.9k eur) fata de concurenta cu dotari asemanatoare, daca vorbiti de pretul de achizitie? Mi se par inutile preturile de pornire (in orice segment apropo ), cand dotarile de incluse difera destul de mult, lafel si pretul optionalelor.

  • @Recomandare, sâmbătă, 01.07.2017 21:35

    Nu-i deloc inutil pretul de pornire, pentru ca discutam de un RS ce-i "loaded" la partea de dotari, nu-i clio tau obisnuit entry-level , chel

  • Coco, sâmbătă, 01.07.2017 23:54

    În acest segment sunt oferte mult mai bune și mai puțin costisitoare.

  • bV, duminică, 02.07.2017 00:36

    Nu degeaba Clio RS e considerat referinta segmentului.