Consum
Noutățile cu care vine motorul pe benzină de 1.3 litri ar trebui să favorizeze eficiența și să facă din Kadjar o mașină în care te urci fără să fii speriat de consum. Renault anunță o medie de consum de 5.9 litri/100 de km și o valoare de 5 litri/100 de km în regim extraurban. Am rulat pe autostrăzile și drumurile din Sardinia destul de susținut, pe o ploaie care nu s-a oprit toată ziua.
N-am folosit modul Eco de rulare, responsabil pentru anestezierea resurselor motorului, și am obținut la finalul celor 150 de kilometri un consum de 7.6 litri/100 de kilometri. Se poate și mai bine dacă mergeți în modul Eco și nu bruscați accelerația așa cum am făcut-o eu.
Skoda Karoq și Volkswagen Tiguan nu oferă benzinare comparabile, însă Seat Ateca are un TSI de 150 de cai putere care consumă doar 5.3 litri/100 de kilometri. Tot mai puțin consumă și Peugeot 3008 și Opel Grandland X, însă e drept că oferă și cu 10 cai mai puțin. Nissan Qashqai, fratele lui Kadjar, echipat cu același motor de 1.3 litri și 138 de cai putere, promite un consum mediu de 5.7 litri, chiar și atunci când este echipat cu jante de 19 inch.
Singurele modele rivale care consumă mai mult sunt Ford Kuga, Kia Sportage, Hyundai Tucson și Mazda CX-5. E drept că unii dintre acești rivali au și ceva mai multe resurse.
-
olteanu, miercuri, 19.12.2018 16:40
"Avem o gardă la sol decentă, de 20 de inch". Hmm, serios?
-
seby_dumi, miercuri, 19.12.2018 19:31
Ca utilizator de Kadjar 1.6 4*4 din 03.05.2017, 38.000km: Sunt mulțumit maxim prin prisma stilului propriu de conducere. Nu e o mașină destinată ... sportivilor. Clar, e pentru familiști! Dacă porți 46 la...accelerație, e bine să cauți altceva! Consumul mediu, real (la pompă) e undeva 5,7 primăvara și toamna și 6 vara și iarna, prin prisma climatizării, evident. Utilizarea corespondentă acestor valori e preponderent urbană, în cazul meu. Trăgând linie, super OK! Am încercat și modul ECO în oraș, dar limitarea climatizării în acest mod nu mi-a plăcut! Legat de face-lift, nu m-a dat pe spate, poate cu excepția barei spate, un pic mai rafinată! În rest, nu... Nici măcar zona climatizării... Ca și concluzie, nu regret acest dCI de 1,6, mai ales că e 4*4. Ador modul cum urcă o pantă de 14° în treapta întâi, fără să apăs pe accelerație! Mai ales dacă e și zăpadă, că acum ...
-
RS, miercuri, 19.12.2018 20:47
O masina destul de buna la un pret decent.Totusi, 3.5 nota pentru design? Inteleg ca nu e un facelift foarte pronuntat dar totusi masina arata bine,ar fi meritat macar 4 stele.Si Suzuki S-Cross are tot 3.5 stele pentru design si nici nu se compara ca aspect cu Kadjar,deci nu mi se pare o nota corecta.
-
andrei, joi, 20.12.2018 08:12
O curiozitate; de ce patru stele la preț dacă spuneți următoarele: „având în vedere că SUV-ul francez s-a făcut remarcat prin accesibilitatea lui în segment, fără îndoială și faceliftul va respecta poziționarea anterioară față de rivali. Asta înseamnă că noul Renault Kadjar facelift va fi unul dintre cele mai accesibile SUV-uri din segmet”?
-
vianu, joi, 20.12.2018 08:20
@andrei......de ce 4 stele? pentru ca pe a 5 a au asezat-o in varful bradului d'aia
-
Anonim, joi, 20.12.2018 08:58
Am dorit sa achizitionez acesta masina varianta fara facelift am facut drive test concluzii : O masina confortabila , incapatoare , cel mai bun pret ( excluzand Dusterul ) , motorizare decenta , pozitie buna la volan DAR parbrizul dadea inpresia ca este subdimensionat , calitaea anamblarii lasa mult de dorit lufturi multe , tolerante mari , erau prezenti ceva greierasi , sistemul multimedia ff post 7 inch la standartele de astazi este putin , rezolutie prosta , navigatie cu grafica depasita , lipsa iluminare la toate butoanele de comanda in interior asa ca am zis pas . Pare ca faceliftul a mai rezolvat din probleme o sa merg sa vad cand apare noul model cum se prezinta .
-
Daniel_kid, joi, 20.12.2018 12:04
Citez: ".....însă poziționarea sa pare a fi în continuare ușor defectuoasă, pentru că mi l-aș fi dorit ceva mai sus pe planșa de bord. Adică acolo unde să nu fiu nevoit să-mi iau prea mult ochii de la drum.... " si la plusuri ati scris: Ergonomia. eu ce sa mai inteleg?
-
@Anonim, joi, 20.12.2018 13:22
Tocmai ai "vazut" cum si-au bagat mainile in masina asta, cei de la Samsung Motors. Acesta nu e un Renault conceput in Franta, precum primele generatii ale Lagunei de exemplu. Este un produs global, gandit sa aiba un punct forte pretul. Per total mi se pare un produs bun. Si daca pretul e maii mic , e cat se poate de normal sa observi si ceva slabiciuni. Nimic iesit din comun, nimic de speriat.
-
pipo, joi, 20.12.2018 14:15
Chiar daca asemanarea e izbitoare cu Qashqai e totusi evident care e fratele mai "uratel si mai "prostut' in toate cele. Nu inteleg aici pozitionarea lui Renault fata de japonezi. Asa cum spunea si cineva mai sus, si eu am vizitat un Kadjar la un dealer ( evident ca nu acest facelift) intrigat fiind acum ceva vreme de reclamele "agresive" si am ramas total dezamagit de ce am vazut. E mult in urma lui Sportage cred si deasemenea a lui Qashqai ca si calitate/design interior . Parca nu e facut de Renault ci de o companie mult mai mica care se chinuie sa "arate ca aia mai mari" - asta a fost senzatia mea. Dar ma rog, asta e parerea mea si cu pretul corect cred ca va avea succes aceasta motorizare care este un real plus.
-
f, joi, 20.12.2018 15:47
Normal ca ei nu stiu sa mearga civilizat....daca ati observat in textele lor expresia "directia nu ofera suficient feed-back". Ce inseamna asta?...ei au un etalon: BMW M5 si compara toate masinile cu etalonul asta de parca toti vrem sa simtim in coloana vertebrala schimbarile de trepte si fum de cauciucuri la plecarile de pe loc. (bine, poate vrem dar nu ne permitem) Pe de alta parte, cui nu-i plac testele Automarket, e liber sa nu le citeasca; la urma urmei......cred ca mai putin de 1% dintre cititori isi permit sa schimbe masia; asa ca ne delectam in continuare cu testele de aici
-
ironR, joi, 20.12.2018 17:56
Pozele voastre spun totul: v-a placut mai mult exteriorul decat interiorul ala tern si displayul pus fix aiurea! Spun asta pt ca pozele cu exteriorul sunt de 10 ori mai multe decat cu interiorul. Au sacrificat rotile alea pe 19" doar ca sa dea bine, anvelopele zici ca sunt la piele! Inca nu-mi vine sa cred: 1.2 130cp 0-100km/h in 10.1, iar 1.3 140cp 0-100km/h in 10.4s, posibil rapoarte foarte foarte lungi, desi ce povestiti ca poti merge cu a 4-a de la 40-90km/h, banuiesc ca glumiti, sunt masini in care se poate merge cu 3-a de la 20-150km/h. Recunosc ca pt unii acel plafon panoramic cu o cutie automata ar aduce o placere la drum lung, dar restul masinii nu e chiar roz.
-
bogdanm, vineri, 21.12.2018 01:13
@andrei I-am dat doar 4 stele pentru că încă nu știm prețurile lui kadjar pe piața de la noi. Nota asta este dată în urma unor supoziții. @Daniel_kid Am apreciat ergonomia comenzilor, butoanelor de pe planșa de bord și a celor de pe volan. @f Poate că ai dreptate. Dar, uite, Kadjar nu e deloc o mașină sportivă. Și cu toate astea a luat 4 stele la ținută de drum tocmai pentru că este confortabilă. Mulțumim pentru că ne citești @RS designul este cel mai subiectiv capitol al testului nostru. Deci, dă-mi voie să consider că Renault kadjar nu e printre frumoasele segmentului, dar nici printre urâte. E undeva la mijloc. @olteanu Mulțumim de sesizare @eu Ai o fereastră de test de o oră, maxim două. Trebuie să vezi cum merge motorul acela și ceva mai tare, nu doar „la consum”. De aici unele bruscări. Consider însă că orice client are momente în care conduce inconstant. Și nu mergem întotdeauna la consum.
-
StM, vineri, 21.12.2018 09:50
O singura curiozitate am, oare si interiorul asteia scartaie la fel ca si la varianta pre facelift? Altfel, arata bine.
-
Adrian M, vineri, 21.12.2018 15:47
Nu stiu daca motorul acesta dezvoltat cu Mercedes este numai pe acest facelift...daca da, inseamna ca acum 4 luni i-am luat tatalui meu direct faceliftul, fiind un Kadjar 2018, care a costat in varianta Zen cu optionale de 250 euro-geamuri fumurii si bare longit - 17600 euro cu tichet rabla...in varianta de baza era aprox 15000 euro...deci nu inteleg de ce spuneti ca nu aveti idee de preturile de vanzaredispon pe configuratorul renault...Iarasi nu inteleg de ce ii acordati numai 3.5 nota la design cand in celelalte 2 teste ati spus ca arata bine si e cea mai frumoasa masina desenata de Renault pana acum iar la facelift nu s-au schimbat prea multe... in fara directiei cam artificiale si a sistemului de sonorizare masina mi se pare super ca si raport calitate-pret. Kuga pe care o posed intr-adevar este superioara avand tractiune integrala si 180CP tdci, navigatie, camera marsarier, leduri pedale, stropit faruri etc dar a costat second din 2015 si 35000km cat a costat Kadjarul nou si cu garantie. Deci eu zic ca acest Renault merita daca propulsorul isi dovedeste fiabilitatea in timp. Drumuri bune si sarbatori fericite!
-
hazard, vineri, 21.12.2018 19:33
au rezolvat subvirarea catastrofala???
-
Ruliu, vineri, 04.01.2019 23:56
Asta cu ruliu pronuntat ma pune pe ganduri. Ori n-ai mers cu masina asta, ori nu cunosti semnificatia.
-
Adrian, duminică, 14.04.2019 11:34
Am fost la drive test cu varianta intens, cutie automata, motorul 1.3 140cp. A fost foarte placut de condus. De asemenea modelul expus tot intens este foarte plactut. Ce nu inteleg de ce nu se face review si la modelul de baza care este cel mai accesibil. Varianta intense testata de majoritatea nu e cea mai accesibila masina.
Eu nu inteleg de ce la testele astea trebuie sa "bruscați accelerația așa cum am făcut-o eu". La voi ori mergeti de ii sar supapele prin capota, ori mergeti cu 80 pe autostrada sa incurcati circulatia. Ca tot omul normal nu se poate, sa stim si noi exact cam ce consum o sa scot cu o masina de genul asta?