Calitate / Pret
Pe piața din România, varianta de bază a lui Koleos (2.0 diesel, CVT, 4x2) are un preț de pornire de 32.200 de euro cu TVA. Versiunea Intens, cea testată, integrează și sistemul de tracțiune integrală, dar și o serie de dotări suplimentare. Astfel, prețul de pornire a versiunii testate a crescut până la 39.200 de euro, la care se adaugă pachetul de iarnă din dotarea mașinii din fotografii: parbriz, scaune și volan încălzite.
Standard, francezii oferă faruri full-LED Pure Vision, senzor de avertizare pentru unghiul mort, sistem Easy Park Assist, cruise control adaptiv, instrumentarul digital de bord cu ecran de 7 inch, tapițeria din piele, scaunele încălzite și oglinzile retrovizoare electrice și încălzite. Tot din pachetul Intens fac parte și sistemul de infotainment R-Link 2, dar și asistentul pentru detectarea stării de oboseală a șoferului.
În segment există câțiva rivali care vin cu prețuri mult mai bune comparativ cu cele practicate de francezi. Spre exemplu, Skoda Kodiaq cu motorul diesel de 190 CP, cutie automată, 4x4 și echipare Style pleacă de la 34.000 de euro, în timp ce un Outlander, cu resurse mai slabe, se apropie de 35.000 de euro. Chiar și Tiguan Allspace cu 190 CP, 4x4 și echipare Highline este cu câteva sute de euro mai accesibil comparativ cu SUV-ul francez. Aceeași poveste o putem trece și în dreptul lui Nissan X-Trail. Kia Sorento trece cu puțin de 39.000 de euro, în timp ce Hyundai Santa Fe ajunge până la 53.000 de euro. Acesta din urmă este disponibil doar în varianta Luxury cu motorul diesel de 200 CP, 4x4 și cutie automată cu opt rapoarte.
În aceste condiții, Renault Koleos nu este cea mai accesibilă versiune, însă nu depășește media pieței.
Vedeti ca in text este trecut 538 litti si in fisa de dupa textul review-ului este trecu 498 litri la volumul portbagajului. Sau nu e totuna cu "volumul de incarcare"?