Tinuta de drum
De-a lungul anilor, Renault a învățat să ofere exact acele lucruri pe care clienții le caută, iar în cazul unui SUV de dimensiunile lui Koleos, confortul se numără printre abilitățile pe modelul trebuie să le aibă.
Iar Renault Koleos nu face rabat de la această regulă. Suspensia reușește să absoarbă cu ușurință neregularitățile supraței de rulare, cu mici minusuri în dreptul denivelărilor scurte. Dar să fim sinceri: mai toate modelele din segment au această hibă atunci când aduci în discuție "micile hopuri" din asfalt. Puntea spate rămâne ușor zgomotoasă, semn că Renault putea să ofere ceva mai mult material fonoabsorbant în zona posterioară a mașinii.
Dinamica nu a fost una dintre caracteristicile de bază trecute în caietul de sarcini, motiv pentru care SUV-ul din Hexagon nu excelează atunci când ai în plan să ataci virajele cu aplomb, ruliul fiind destul de prezent.
În ceea ce privește direcția, Renault reușește să facă un sistem extrem de ușor și simplu de manevrat în orașe. Și ținând cont că SUV-ul își va petrece cea mai mare parte din viață printre bordurile orașelor, acesta nu-i un lucru rău. Totuși, ușurința manevrării face ca feebdack-ul și precizia să scadă în regim extraurban pe virajele sinuoase.
Partea bună e că Renault Koleos nu-i deloc un outsider atunci când aduci în discuție ieșirile în softroad. SUV-ul are o gardă la sol de 210 mm, iar cu sistemul de tracțiune integrală cu mod 4x4 Lock, Koelos poate traversa cu ușurință drumurile forestiere sau șleaurile nu foarte adânci. Noroiul și zăpada nu ar trebui să-i pună prea multe probleme francezului, însă aici anvelopele vor avea un cuvânt important de spus.
Vedeti ca in text este trecut 538 litti si in fisa de dupa textul review-ului este trecu 498 litri la volumul portbagajului. Sau nu e totuna cu "volumul de incarcare"?